Kan extra pictogramwaarde niet vinden/verwijderen....

Meer
2 jaar 9 maanden geleden #9863 by pauhana658
Heeft waarschijnlijk een eenvoudig antwoord, maar ik kan er niet achter komen waarom een ​​pictogramwaarde zijn waarde van 10 behoudt, ondanks dat ik het in 1 heb veranderd. Het toont zelfs beide waarden in het waarde-instellingsvenster. Waar komt deze 10 waarde vandaan? Hoe verwijder ik het of verander het naar 1? Bedankt!





bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 9 maanden geleden #9864 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kan extra pictogramwaarde niet vinden/verwijderen....
Die icoonteller houdt rekening met alle kolommen in de 'huidige map en zijn submappen'
De twee waarden voor het +-pictogram betekenen dat er ten minste één kolom in die selectie van kolommen is met de waarde 1 en ten minste één andere met de waarde 10.
Je bent gefocust op de cijfertypes 'Van 0 tot 10 (pictogramwaarden)', wat correct is, maar er is minstens een andere cijfer type in die selectie van kolommen met een waarde van 1 voor het +-pictogram.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: pauhana658

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 7 maanden geleden #9916 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Kan extra pictogramwaarde niet vinden/verwijderen....
Ja, het bleek dat een van de kolommen in die map DID een waarde van 10 had. Door het te veranderen naar 1 was het probleem opgelost. Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.