Excel-sjabloon voor rubrieken?

  • Dennis Goedbloed
  • offline
Meer
1 jaar 4 weken geleden #30870 by Dennis Goedbloed
Excel-sjabloon voor rubrieken? werd gemaakt door Dennis Goedbloed
Hi!

Is er toevallig een sjabloon voor Excel zodat ik een rubriek op een computer kan maken?
De tekst invoeren gaat een stuk sneller met een fysiek toetsenbord.

Ik ben een instructievideo aan het maken hoe dit te doen voor collega-docenten (in het Nederlands, sorry) en wil graag in de beschrijving van de handleiding linken naar waar ze zo'n sjabloon kunnen downloaden.
(link naar YouTube-kanaal met alleen iDoceo-tuts (ook allemaal Nederlands ))

Vriendelijke groeten,
Dennis

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 4 weken geleden - 1 jaar 4 weken geleden #30871 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Excel-sjabloon voor rubrieken?
Hallo Dennis,
 Elk Excel-bestand met een eenvoudige structuur zal werken.
 Selecteer 'Import rubric's data' en importeer het XLS-bestand.
Hieronder vindt u in bijlage een eenvoudig voorbeeld.
Als je meer info of hulp nodig hebt voor die tutorials of als je een bepaalde functie mist
voor onze nederlandse gebruikers, laat het me weten!




 
bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 4 weken geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Dennis Goedbloed
  • offline
Meer
1 jaar 3 weken geleden #30874 by Dennis Goedbloed
Beantwoord door Dennis Goedbloed over onderwerp Excel-sjabloon voor rubrieken?
Hallo Bert, bedankt voor de snelle reactie (alweer!).

Ik ben me bewust van de functie die je noemt , evenals het feit dat u elke Excel kunt gebruiken (zolang u de eerste rij en kolom gebruikt voor toegekende score en criteria).
Ik wilde de kijkers alleen een link geven (bij voorkeur naar de homepage van iDoceo) waar ze een Excel-sjabloon kunnen downloaden. Net zoals er is voor examens (hoewel er wel een noodzaak voor is).

Als die er niet is, laat ik dat gewoon leeg in de beschrijving van de video.

Ik denk dat de Nederlanders gewoon cool zijn met wat er op dit moment is!

Een paar suggesties dan!:
Misschien zou het geweldig zijn om een ​​aantal verschillende vraagtypes voor examens te hebben: sleep de gepresenteerde opties in de juiste volgorde (ook foto's), of sleep foto's naar een specifieke hotspot.
En natuurlijk meer mogelijkheden met video! In examens, rubrieken, peer- en zelfevaluatie, enz.
Bijna vergeten: betere vaardigheden om tegelijkertijd aan dezelfde items te werken.
Dan is er het genereren van resultaten van de aanwezigheid van studenten, waarbij die van verschillende tabbladen worden gecombineerd.
Last for now: misschien een makkelijkere manier om snel portretfoto's toe te voegen aan veel studenten. Dat is nu elk schooljaar weer een vervelende klus.

Begrijp me niet verkeerd: we gebruiken iDoceo graag en gebruiken het nu dagelijks met ongeveer 9 collega's (die allemaal PE-gerelateerd zijn).

Tegenwoordig kennen we de prijs van alles en de waarde van niets - Charles Dickinson

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.