Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen

Meer
1 jaar 1 week geleden #30901 by ajacksonjr52
Kijk naar het bestand dat ik heb bijgevoegd. Ik heb een rubriek gemaakt. Het is een eenvoudige rubriek van 4 bij 4. Het verschil is dat de vakjes van de laatste rij hogere puntenwaarden hebben dan de eerste drie rijen. Is er een optie in iDoceo om dit te doen voor de vakken van elke categorie of bestaat deze nog niet? Ik weet alleen hoe ik een basisrubriek in iDoceo moet maken, zodat de nummers over de bovenste koppen van elke kolom gaan.  

Help alstublieft. Als het niet bestaat, maak het dan alsjeblieft.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30902 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Hallo.
 U kunt deze configuratie op vele manieren bereiken.
 Schakel de optie 'hetzelfde gewicht op alle rijen' uit en wijs 40% toe aan de onderste rij en 20% aan de rest.
 
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ajacksonjr52

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30903 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Wat maakt dat uit als de tip de cijfers zijn. Ik moet een voorbeeld zien van hoe het werkt. Ik ga het proberen zodra ik weer op kantoor ben. Bedankt 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30904 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Hallo?

Ik ben verdwaald. Ik heb geprobeerd een testrubriek te maken. De onderste rij op mijn foto...de categorie is dubbel zoveel waard als de drie voorgaande categorieën. Als de student alle categorieën beheerst, zou het totale aantal punten op 25 moeten zijn. Ik begrijp niet hoe het maken van 40, 20, 20, 20 het van 5 zal halen. Omdat de meesters 5 punten waard zijn, worden het er 20. De waarden van de laatste rij moeten 10, 8, 6 en 4 zijn. De vorige categorieën zijn 5, 4, 3 en 2.
Bovendien heb ik het de procentuele gewichten geprobeerd, en het verandert de waarde. Ik heb gewoon nodig dat elk categorievierkant iets waard is.

iDoceo, zou je er een optie van kunnen maken om de categorieslots verschillende waarden te geven zoals in de onderstaande afbeelding?
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30905 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Hallo Bert,

Ik moest ermee spelen. Ik moest de gewogen waarde verwijderen en op eenvoudige optelling laten staan. De onderste rij moest 50% zijn, terwijl de andere 25% procent moesten zijn. In de masterkolom moest het optellen tot 25, wat gelijk is aan 100. Ik begrijp niet hoe 125% deze getallen kan krijgen. Ik denk dat het een stuk eenvoudiger zal zijn om een ​​optie voor rubrieken toe te voegen om elk item in de kolom zijn eigen puntwaarde te geven.

Bij voorbeeld 

                   Meesters. Voldoet aan. Benaderingen. Verbetering nodig
Onderzoek. 5. 4. 3. 2
Helderheid. 5. 4. 3. 2
Organiseren. 5. 4. 3. 2
Instructies. 10. 8. 6. 4

Dit is wat ik nodig heb. Het zal veel gemakkelijker zijn om een ​​rubriek te maken waarin de rijen verschillende waarden hebben.

Is dit mogelijk? Maar hier is ook wat ik deed voor de huidige rubriek.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30906 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Zoals ik al zei, de oplossing is er al, wijs gewoon gewichten toe 40%, 20%, 20%, 20% en deze configuratie hieronder.
U kunt er zeker van zijn dat het ontwikkelen van wat u voorstelt ongelooflijk duurder en moeilijker is dan het gebruiken
deze instellingen hieronder. Ze zijn bedoeld voor wat je al nodig hebt.

 



 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30907 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Allereerst wil ik u bedanken voor de tijd en moeite om het mij uit te leggen en te laten zien.  

Ten tweede nogmaals bedankt, want ik ga dit uitproberen. Ik zag die functie niet en begreep niet hoe ik deze moest gebruiken.  

Tot slot, meneer Bert, bedankt voor uw geduld. Ik hou echt van dit programma. Ik gebruikte vroeger een ander programma en toen ik dit vond en voelde dat het robuuster was, vertelde ik alle leraar-vrienden, ongeacht in welk land ik ben, om het te downloaden.

Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 week geleden #30908 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Dank je!
Als je niet de resultaten krijgt die je nodig hebt, aarzel dan niet om te posten
 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 6 dagen geleden #30911 by ajacksonjr52
Beantwoord door ajacksonjr52 over onderwerp Functie toevoegen of ik weet niet hoe ik het moet doen
Hallo Bert,

Mijn angst kwam voort uit het moeten aanpassen van hun percentages. Nog een rubriek Ik had meer rijen nodig en ik had moeite om het op de juiste manier te maken. Ik gebruikte dezelfde instellingen, maar realiseerde me dat ik moest verwijderen wat ik had gemaakt en opnieuw moest beginnen om de percentages aan de tabel aan te passen. Het werkt fantastisch en soepel. Nogmaals bedankt voor je tijd en moeite. Ik heb nu wat ik nodig heb om mijn beoordeling te voltooien!!!!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.