Een rubriek kopiëren

Meer
5 maanden 4 weken geleden #31172 by grafer30
Een rubriek kopiëren werd gemaakt door grafer30
Als ik de iPad OS-versie gebruik, merk ik dat het commando 'kopiëren' in de linkerhoek van een rubriek verschijnt en dat alleen het commando 'plakken' verschijnt als ik de rubriek voor het eerst kopieer. Ik neem aan dat het de scores in de rubriek kopieert. Wanneer ik echter dezelfde rubriek voor een andere opdracht open, kan ik de partituur er niet in plakken. Ik wil graag een opdracht met een rubriek, inclusief de partituren, naar een andere opdracht kopiëren, zodat ik een referentie heb voor de eerste versie , tweede versie, etc. zonder telkens de individuele rubriek te openen. Is dit mogelijk? Ik zie niet wat de commando's "kopiëren" en "plakken" doen als ze alleen invloed hebben op de opdracht die je open hebt staan. 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 maanden 4 weken geleden #31173 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Een rubriek kopiëren
Hallo grhafer30,
 Ja, die optie is alleen bedoeld om dezelfde score in dezelfde rubriek te kopiëren/plakken naar andere studenten. Het wordt niet overgezet naar verschillende opdrachten, ook al is het dezelfde rubriekconfiguratie.
 Vanuit de cijferlijstweergave kun je echter gegevens kopiëren en plakken, zelfs rubrieken'
 Tik lang op een cel > Kopiëren, dubbeltik om te plakken

 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 maanden 4 weken geleden #31174 by grafer30
Beantwoord door grafer30 over onderwerp Een rubriek kopiëren
Ah, bedankt. Ik heb geprobeerd de kolom te kopiëren, maar alleen de resulterende partituur werd gekopieerd. Ik had er niet aan gedacht om ze allemaal afzonderlijk te doen. 

Gary

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.