Rubriekgegevenskolommen uit spreadsheet importeren

Meer
1 maanden 1 week geleden #31385 by Stushep82
Ik heb een beetje een ongewoon verzoek/vraag.

Ik heb een reeks oudere rubriekresultaten waarin ik cellen in Excel heb gevuld met de waarden 1 tot 5 (die overeenkomen met mijn huidige idoceo-rubriek). Ik heb deze gegevens in iDoceo geïmporteerd, maar is er een manier om de gegevenskolom naar een rubriekkolom te kopiëren? 

In de bijgevoegde schermafbeelding wil ik bijvoorbeeld de kolommen met gegevens aan de rechterkant kopiëren naar de rubriek aan de linkerkant. Op dit moment kan ik alleen uitvinden hoe ik elke waarde voor elke kolom, voor elke leerling handmatig moet intypen, en dat kost veel tijd. 

Hartelijk dank!
Stuart
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 maanden 1 week geleden #31393 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Rubriekgegevenskolommen uit spreadsheet importeren
Hoi Stuart,
 Is dit iets wat je vaak zult moeten doen?
 Ik kan hiervoor een speciale feature voorbereiden, maar het kost me ook wat tijd!
 Laat het me weten, dan kijk ik wat ik kan doen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 maanden 1 week geleden #31396 by Stushep82
Beantwoord door Stushep82 over onderwerp Rubriekgegevenskolommen uit spreadsheet importeren
Hallo Bert,

Hartelijk dank voor uw antwoord. We hebben een paar personeelsleden die spreadsheets gebruiken voor rubrieken, dus ik probeer ze zover te krijgen dat ze voor al hun gegevens migreren naar het gebruik van iDoceo. Maak je echter geen zorgen als het veel werk is! Ik waardeer het dat je het aanbiedt. :-)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.