Nul in resultaten

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9768 by Prijs
Nul in resultaten werd gemaakt door Prijs
Hey Guys,

Ik heb een rubriek, waarvan ik één kolom heb als uitgesloten, die me vertelt dat de studenten zijn uitgesloten voor de vraag of taak. Het is momenteel gemarkeerd als -1, maar ik wil dat het op nul staat, zodat het het gemiddelde voor die sectie niet verstoort. Ik heb geprobeerd het als 0 in te stellen, maar dat interfereert ook met het gemiddelde.

Heeft iemand een suggestie wat ik kan doen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9769 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Nul in resultaten
Hallo,
Als je verwijst naar een rubriekrij (die wordt weergegeven als een kolom in de cijferlijst), moet je de optie 'lege rij overslaan' inschakelen in de configuratie van de rubriek.
Als het leeg wordt gelaten, wordt er geen rekening mee gehouden in de rubriekberekening

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9783 by Prijs
Beantwoord door Prijs over onderwerp Nul in resultaten
Nee dit is niet wat ik bedoel.

Ik heb een rubriek van één rij. Elke kolom is een ander punt waard en heeft een andere beschrijving. Dus één kolom is 1 punt waard, maar de beschrijving is alleen een antwoord en geen uitwerking. Een ander is ook 1 waard, maar er worden veel fouten gegeven. Mijn vraag gaat over de laatste kolom met de beschrijving van uitgesloten, wat voor mij aangeeft dat de student is uitgesloten van de vraag of taak. Het is momenteel -1 waard, maar ik wil dat het als nul wordt ingesteld, zodat het het gemiddelde van de module niet verstoort

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 11 maanden geleden #9784 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Nul in resultaten
Ik snap het. Ik ben bang dat dat op dit moment niet mogelijk is.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.