Hoe: afzonderlijke regels in een cel importeren?

Meer
2 jaar 5 dagen geleden - 2 jaar 5 dagen geleden #10455 by breed
Hoe importeer ik een Word-spreadsheet waarin de regelterugloop in elke cel blijft staan? Of moet ik een XLS-spreadsheet gebruiken om van te importeren?

Meer details hier...
Ik heb een rubriek met drie of meer afzonderlijke regels in elke cel, zodat de leerlingen kunnen begrijpen wat ze hebben bereikt. Bijvoorbeeld in één cel:

- korte tekst
- beperkte details
- lezer kan het grootste deel van de tijd volgen

Maar als ik dit probeer te importeren door het in een rubriek te plakken... wordt elke regel in een aparte cel geplaatst.

Mijn tijdelijke oplossing is om alle pilcrows (¶) of nieuwe regels (een retourpijlsymbool) uit mijn Word-document te verwijderen, maar dat staat me niet toe om opmerkingen op elke regel te hebben. In plaats daarvan zien ze er zo uit met komma's die alles scheiden:

Korte tekst, beperkte details, lezer kan het grootste deel van de tijd volgen, persoonlijke ervaringsargumenten gekoppeld, begon te betrekken en te overtuigen door taalkeuzes.

Hier is een afbeelding van het Word-document dat ik gebruik:

bijlagen:
Laatst bewerkt: 2 jaar 5 dagen geleden door breed. Reden: gevraagd of ik MS Word kan gebruiken om uit te importeren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 5 dagen geleden #10456 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Hoe: afzonderlijke regels in een cel importeren?
Hallo brettm Als je het bestand niet kunt bijvoegen, stuur het dan naar support @ idoceo.net
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.