Hier veröffentlichen wir Updates speziell für Deutschlehrer, Neuigkeiten en Konfigurationen

Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren

  • Jan Honerkamp
  • offline
Meer
3 maanden 3 weken geleden #31204 by Jan Honerkamp
Hallo allemaal,
ich habe habe eine Frage zur Berechnung der Gesamtnoten:
1. Zorg ervoor dat de meeste sieraden door het symbool worden gebruikt, de juwelen met hun waarde worden verkocht. Daraus berechnet is de Gesamtnote. Jedoch habe ich teilweise auch Spalten mit de Editor Notenauswahl Text, als z.B Projektarbeiten benotet habe, diese sollen auch mit in der Gesamtberechnung berücksichtigt werden. Leider verändert sich der Zahlenwert dort aber nicht. Was het mogelijk dat ik niet eens een bepaalde editie met een bepaalde versie had benut, als ik op de Editor Notenauswahl zat?
Er is een geweldige manier om te melden dat het zo leuk is.
Met vriendelijke groet
Jan Honerkamp

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 maanden 3 weken geleden #31206 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Hi Jan,

Als ik een schnelle verlies van de bieten heb, zou ik zeggen dat een Vorlage van de Kurses met de Auswahl een Optionele optie is verzonden, die ik op mijn Screenshot zei, toen ik zag dat ze op mijn iPad was verschenen.

Neem contact op met karla@support.idoceo.net

LG
Karla
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jan Honerkamp
  • offline
Meer
3 maanden 3 weken geleden #31207 by Jan Honerkamp
Beantwoord door Jan Honerkamp over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Bekijk Dank voor het Antwort.
Kannst du darauf erkennen was du brauchst?

LG
jan
 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 maanden 3 weken geleden #31208 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Als vroeger de foto's zo waren, als ik in mijn beeld een foto maakte, dan waren de foto's nog nooit zo mooi geweest als de foto's nu zichtbaar waren, maar het was erg moeilijk.
De vorige keer is de anonieme studieweergave verdwenen.
Bekijk een screenshot met Pfeilen

LG
Karla

 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jan Honerkamp
  • offline
Meer
3 maanden 3 weken geleden #31209 by Jan Honerkamp
Beantwoord door Jan Honerkamp over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Dank voor het schnelle Antwort. Ich hoffe das ist jetzt die richtige Datei.
Herzlichen Grüße
jan 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 maanden 3 weken geleden #31210 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Sjabloon ontvangen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 maanden 3 weken geleden #31211 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Hallo Jan,

Als de vonk van de vorige installatie is geïnstalleerd, is het een fragment dat in Spalte Sie Ihre Gesamtpunktzahl is geworden. Is het de Spalte, die met mijn rotte Pfeil markiert habe is? Vindt u het erg leuk om op uw iPad te werken?

LG
Karla 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jan Honerkamp
  • offline
Meer
3 maanden 3 weken geleden #31212 by Jan Honerkamp
Beantwoord door Jan Honerkamp over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Ja, de Werte stimuleert het gebruik en de gelbe spalte entspricht de Gesamtnoten.
LG

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 maanden 3 weken geleden #31213 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berechnung Gesamtnoten mit unterschiedlichen Editoren
Aber deze Spalte berechnet nichts, de Vorlage, de Sie mir geschickt haben, enthält keinerlei Berechnung, sie berechnet nichts.

LG
 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.