Data importeren

Meer
12 jaar 1 maand geleden - 12 jaar 1 maand geleden #158 by peschtra
Data importeren werd gemaakt door peschtra
Ik heb mijn CSV-bestand ingesteld om gegevens in iDoceo te importeren en ik eindigde met de namen van de studenten en vervolgens een kolom voor e-mail en een kolom voor geboortedatum.

Ik heb de spreadsheet als volgt opgezet:

Naam | e-mail | Geboortedatum
xxxx | xxxx | xxxx

De bijlagen tonen de resultaten.

Ook de hoe vermeld het toevoegen van een paar kolommen en vervolgens exporteren om te zien hoe het csv-bestand eruit zou zien. Dat heb ik geprobeerd, maar ik kan er niet achter komen hoe ik de studentgegevens gewoon kan exporteren.

Hartelijk dank,
PK
Laatst bewerkt: 12 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 1 maand geleden - 12 jaar 1 maand geleden #159 by peschtra
Beantwoord door peschtra over onderwerp Re: Gegevens importeren
Ik kan geen tweede bijlage plaatsen, dus hier is een link naar de afbeelding van mijn ipad-scherm.

(VERWIJDERD)
Laatst bewerkt: 12 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
12 jaar 1 maand geleden - 12 jaar 1 maand geleden #160 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Gegevens importeren
Hallo Peschtra,
De huidige importfunctie importeert alleen gegevens in hoofdgegevenspagina's als cijfers en kolommen, het importeert de eerste kolom als studentennamen, maar importeert geen persoonlijke informatie in die van elke student.
Evenzo houdt de exportfunctie rekening met de kolommen en cijfers, maar exporteert geen persoonlijke informatie.
Hoe dan ook, ik heb zojuist uw verzoeken gepost om te worden toegevoegd aan onze volgende release 1.7, dus reken erop voor de zeer nabije toekomst.
Bedankt

PS: ik heb het screenshot en het CSV-bestand van je iPad gezien, heb het zojuist verwijderd vanwege de namen op de afbeelding
Laatst bewerkt: 12 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.