Herstellen van backup

  • samanthashall
  • offline
Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30685 by samanthashall
Herstellen van backup werd gemaakt door samanthashall
Ik probeer te herstellen van mijn back-ups. Het lijkt erop dat het wordt geladen en zegt vervolgens dat het opnieuw moet worden opgestart. Ik klik op 'ok'. De app sluit af maar start niet opnieuw op. Wanneer ik de app opnieuw open, is deze nog steeds leeg en is er geen informatie van mij.

Er zijn ook kleine driehoekjes naast elk van mijn back-upbestanden... wat betekent dat?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30686 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Herstellen van backup
De kleine driehoek betekent dat het een incrementele back-up is, het is een gedeeltelijke back-up die rekening houdt met de vorige
Ik zal kijken of ik uw probleem aan onze kant kan reproduceren, er is iets veranderd in recente iOS-versies.
Een update zal over een paar dagen beschikbaar zijn in de App Store

 
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: samanthashall

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30700 by grafer30
Beantwoord door grafer30 over onderwerp Herstellen van backup
Ik had vandaag een situatie waarin ik moest herstellen vanaf een back-up, en wat een ramp was dat. Ik kan iDoceo niet laten stoppen met synchroniseren. Het blijft gewoon synchroniseren, of ik nu op de iPad of Mac werk. Ik denk dat er iets moet veranderen in iCloud. 

''Gary'' 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • samanthashall
  • offline
Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30701 by samanthashall
Beantwoord door samanthashall over onderwerp Herstellen van backup
Dus! Wat ik ontdekte was dat als ik het "back-upwachtwoord" niet precies goed had, het nooit zou werken. Ter info: ik heb nog steeds nooit een paar kleine details gekregen, maar kon de meerderheid krijgen. -Samantha

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 5 maanden geleden #30702 by grafer30
Beantwoord door grafer30 over onderwerp Herstellen van backup
Ik had geen wachtwoord/beveiligd bestand. Door te experimenteren en dezelfde toestand op veel apparaten te repliceren, zag ik dat iDoceo niet synchroniseerde - het synchronisatiesymbool toonde voortdurend omdraaien. Ik heb eindelijk iDoceso op elk apparaat verwijderd en de iPad 14" gewoon met de gegevens achtergelaten, omdat deze de meest up-to-date was. Na 30 minuten (!), nam het een volledige synchronisatie op. Ik zal morgen proberen slechts één apparaat toe te voegen om te zien of het gedrag aanhoudt. Ik had vandaag veel gegevens kunnen verliezen tijdens een zeer zware beoordelingssessie. 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.