Synchronisatie met iPhone iOS

Meer
1 jaar 4 maanden geleden #30727 by grafer30
Synchronisatie met iPhone iOS werd gemaakt door grafer30
Dus ik merk al een tijdje dat de iPhone-app een punt bereikt waarop deze niet meer wordt bijgewerkt. Hoewel synchronisatie werkt tussen iPad OS en Mac OS - ik gebruik vijf apparaten tijdens een lesdag - is de iPhone-app van iDoceo inconsistent en zal deze, zodra dat gebeurt, niet langer worden bijgewerkt. Het draaisymbool verschijnt niet meer en er verschijnt nooit een groen vinkje, ook al is synchronisatie ingeschakeld en verschijnen de cloudafbeeldingen nog steeds in de klassenweergave.

Het tabblad in DEZE WEEK, waar ik alle opdrachten en beoordelingen voor de gegeven week verzamel, heeft bijvoorbeeld een groene kolom ("Zero Draft") die volledig is ingevuld in elke cel op elk apparaat BEHALVE de iPhone waar alle cellen leeg lijken . Geen enkele hoeveelheid wachten op een update zal ook een verandering opleveren, synchronisatie is ingeschakeld op alle apparaten. Ze zijn allemaal verbonden met hetzelfde wifi-netwerk. Ik heb voldoende ruimte beschikbaar op iCloud.

De mogelijkheid om recentere bestanden te overschrijven, zorgt ervoor dat ik aarzel om de iPhone-versie te gebruiken zonder eerst de update echt te inspecteren voordat ik nieuwe beoordelingen opneem. Ik vermoed dat het probleem bij iCloud ligt, maar voor mij is het een echt probleem.

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.