iDoceo crasht consequent na een paar seconden op macOS

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30791 by Fleupold
iDoceo (8.4.4) crasht vandaag consequent op een iMac en een MacBook Pro. Dit lijkt onafhankelijk te zijn van enige invoer en gebeurt zelfs als er niets wordt gedaan na het openen van de app.

Het zou me verbazen de enige te zijn bij wie dit gebeurt, aangezien het op twee verschillende machines gebeurt. – Is dit een bekende bug?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30792 by BB
Beantwoord door BB over onderwerp iDoceo crasht consequent na een paar seconden op macOS
Ik ook! Net begonnen. Moet zo snel mogelijk worden aangepakt! Cijfers verschuldigd!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30794 by SAULNIER
Beantwoord door SAULNIER over onderwerp iDoceo crasht consequent na een paar seconden op macOS
Dag
Après ouverture de l'application sur MCBOOK AIR , elle disparait de l'écran over de 2/3 seconden. Hier, dinsdag 7/02/23 j'ai pu utiliser l'application sans problème.
que se passe t il aujoud'hui?
dank u

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30804 by nifernisch
Beantwoord door nifernisch over onderwerp iDoceo crasht consequent na een paar seconden op macOS
Hetzelfde voor mij. Ik ben zo gewend geraakt aan het gebruik van de Mac-versie, ik hoop dat ze het snel repareren! Volgen voor updates.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30805 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo crasht consequent na een paar seconden op macOS
Hallo iedereen,
  Dit komt door een probleem bij Apple dat al is gepatcht in de Mac App Store met onze versie 8.5.0
  Je hoeft alleen maar te updaten via deze link hieronder of in de App Store
apps.apple.com/app/apple-store/id4771209...&ct=Homepage_en&mt=8

Bedankt!

  

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.