Bestanden verdwijnen tijdens synchronisatie of kopiëren van een andere datum

Meer
1 jaar 4 dagen geleden #30897 by HL
Hey all,

Ik heb een probleem met mijn bestanden tijdens synchronisatie of wanneer ik het lesplan kopieer inclusief bestanden van een andere datum of les. 
Het is mij nogal eens overkomen dat ik tijdens een van de bovengenoemde handelingen de bestanden kwijtraak. De planner toont ze nog steeds als bestaand, maar wanneer ik ze probeer te openen in de planner of via de optie "recente bestanden", toont het voorbeeld alleen een venster met de naam van het bestand.

Het juiste bestand staat nog steeds op mijn andere apparaat (toen het probleem optrad tijdens synchronisatie) of op de originele datum in de planner (toen het optrad tijdens het kopieerproces). 

Kan ik er iets aan doen? Het is erg vervelend om steeds te controleren of alle bestanden bestaan.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 4 dagen geleden - 1 jaar 4 dagen geleden #30898 by bert
Hallo HL,
 Ben je die bestanden toevallig aan het bewerken/annoteren?
 Er is een bug in iOS/macOS van Apple die we proberen te patchen, maar deze heeft te maken met annotaties.
 Als u aanvullende informatie kunt geven, doe dit dan ter ondersteuning van @ idoceo.net
BEWERK: Nog een vraag, heb je geverifieerd dat je lege ruimte beschikbaar hebt in je iCloud-account?
Laatst bewerkt: 1 jaar 4 dagen geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 4 dagen geleden #30899 by HL
Bedankt voor het snelle antwoord. Mijn iCloud heeft nog 2.1 GB aan ruimte en slaat andere bestanden zonder problemen op. Het probleem deed zich ook voor bij originele bestanden zonder enige vorm van bewerking. Ik denk dat ik dan een e-mail naar de ondersteuning zal schrijven.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 4 dagen geleden #30900 by bert
Ik ben het ook op ondersteuning HL, stuur me een bericht als je wat aanvullende informatie kunt geven, zodat ik het van mijn kant kan reproduceren.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.