Teams integratie: wat feedback + wensen

Meer
10 maanden 3 weken geleden #30956 by Sebastian
Teams integratie: wat feedback + wensen werd gemaakt door Sebastian
Hallo Bert en alle anderen,
allereerst enorm dankzij de Teams-integratie, ik heb er lang op gewacht en ben er dol op. Het maakt mijn administratief werk en beoordelen veel efficiënter. iDoceo is erg slim in de manier waarop het de leerlingen herkent en matcht (ik vind het leuk dat ik bestaande klassen kan koppelen aan Teams, geweldige functie!) en hoe het iDoceo-cijfers omzet in het (inflexibele) puntensysteem van Teams. Ik heb echter enkele wensen voor toekomstige ontwikkeling om het nog beter te maken:

- iDoceo stelt automatisch een vervaldatum in van een maand in de toekomst als u publiceert vanuit iDoceo naar Teams. Het zou mooi zijn als je de vervaldatum van iDoceo kunt gebruiken (kolomopties) en dat op Teams kunt publiceren.
- Gerelateerd daaraan: ik heb me gerealiseerd dat ik sommige cijfers niet kan updaten zonder een nieuwe inleverdatum in te stellen. Dat is een beetje vervelend. Dus vandaag heb ik een cijfer van Teams naar iDoceo geïmporteerd, daar wat nagekeken en daarna mijn updates op Teams gepubliceerd. De studenten kregen echter een nieuwe melding met een nieuwe inleverdatum, wat vervelend is voor hen en ook voor mij. Bij het updaten van een bestaande taak zou het fijn zijn als de oorspronkelijke vervaldatum gewoon behouden kan blijven.
- Wanneer ik mijn iDoceo-cijfers upload naar Teams, moet ik nog steeds naar Teams gaan en op "Zurückgeben" (=terugkeren) klikken zodat studenten hun cijfers kunnen zien. Het zou gaaf zijn als ik alles in één stap kan doen vanuit iDoceo.
- Het zou mooi zijn als je meerdere kolommen tegelijk kunt importeren, maar dat is alleen maar prettig om te hebben. 
- Een ander leuk idee is om de bestanden te zien die de studenten hebben geüpload. Het is cool dat je de taakbeschrijving in de kolom en de feedback in de cellen kunt zien, de bestanden zouden ook geweldig zijn (voor toekomstig gebruik).
- Sommige leerlingen leveren hun huiswerk niet in. Het zou handig zijn om een ​​icoontje te zien om te zien welke leerlingen het werk wel of niet hebben ingeleverd.

Dat is het voor nu. Ik weet niet of deze suggesties realistisch zijn, maar ik wilde je gewoon wat feedback geven. Zoals ik in het begin al zei, ben ik super dankbaar voor de Teams-integratie en ik zal iDoceo aanbevelen aan enkele van mijn collega's, aangezien onze hele school Teams gebruikt.
Veel dank en zegeningen!
Sebastian

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 3 weken geleden #30957 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Teams integratie: wat feedback + wensen
Heel erg bedankt voor de feedback Sebastiaan,
Het probleem met de vervaldatum op uw eerste punt wordt behandeld in 8.7.2 dat vandaag/morgen beschikbaar is.
Ik zal kijken wat ik voor de rest kan doen. Ik heb een zeer beperkte sandbox om tests uit te voeren, maar ik denk
er zullen geen problemen zijn

Als je nog iets mist, aarzel dan niet om te posten
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 2 weken geleden #30977 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Teams integratie: wat feedback + wensen
Wat betreft het probleem 'Vervaldatum', dit is een beperking aan de kant van MS Teams. U kunt geen gegevens bijwerken over 'verlopen' taken.
Onze huidige bètaversie lost dit op door te vragen of u wilt dat iDoceo vervaldatums automatisch afhandelt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 2 weken geleden #30982 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Teams integratie: wat feedback + wensen
dat is fijn om te horen, bedankt voor het harde werk. Zoals ik al zei, de Teams-integratie is al geweldig en ik ben ook blij dat je het eerste nummer al hebt opgenomen en gebruikers de vervaldatum hebt laten instellen in iDoceo :) Maak je niet te druk en geniet van het weekend! :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.