Gemarkeerde bestanden/rubrieken exporteren vanuit idoceo?

Meer
5 maanden 4 weken geleden - 5 maanden 4 weken geleden #31167 by pauhana658
Vanwege de vreselijke tools die in het LMS van de universiteit worden geboden voor het markeren van schriftelijke opdrachten en het terugsturen ervan met feedback, gebruik ik al jaren idoceo/Word/Annotate Pro om inzendingen te markeren, ze te beoordelen met een idoceo-rubriek en de gemarkeerde punten terug te sturen -up-bestand met de score/rubriek naar studenten via de e-mailrapportfunctie van idoceo. Werkt buitengewoon goed. 

Onlangs heeft een universiteit echter een nieuw LMS geïmplementeerd dat docenten geen toegang geeft tot e-mailadressen van studenten. (Alle correspondentie vindt plaats via de berichtenfunctie van het LMS.) Maar zonder e-mailadres kan ik studenten hun gemarkeerde bestanden niet sturen. Mijn plan is dus om de gemarkeerde bestanden af ​​te drukken en ze uit te delen in de klas. Ja, echte ouderwetse technologie.

Maar hier is het probleem: ik kan niet batchgewijs afdrukken vanuit idoceo. Ik moet ze allemaal in MS Word openen en ze afzonderlijk afdrukken. Dat kost tijd. Een betere oplossing zou zijn om de inzendingen van studenten vanuit idoceo batchgewijs naar een map op mijn bureaublad te exporteren en ze eenvoudigweg als batch vanuit Word af te drukken.

Is er een manier om alle bestanden voor een opdracht batchgewijs te exporteren (in één kolom) in idoceo? 
Laatst bewerkt: 5 maanden 4 weken geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 maanden 4 weken geleden #31168 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Gemarkeerde bestanden/rubrieken exporteren vanuit idoceo?
Zeker, vanuit de cijferlijstweergave > Exporteren > Bronnen > Kolommen selecteren
je kunt ook > Studentenrapport exporteren en alle pdf's in bulk maken.

Zorg ervoor dat u met onze meest recente versie 8.8.2 werkt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 maanden 3 weken geleden #31170 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Gemarkeerde bestanden/rubrieken exporteren vanuit idoceo?

=13pxZorg ervoor dat u met onze meest recente versie 8.8.2 werkt.

Ja, dat was het probleem... Ik had 8.7.iets. Het werkt nu! Bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.