idoceo connect heeft een Google-account nodig?

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #10610 by pauhana658
idoceo connect heeft een Google-account nodig? werd gemaakt door pauhana658
Ik heb vorig jaar idoceo connect gebruikt om een ​​online make-up examen te geven. Het werkte prima. Probeerde dit jaar dezelfde test te gebruiken, maar idoceo wil nu een Google-account voordat ik de test kan publiceren. Is er iets veranderd? Kan ik mijn privé Google-account gebruiken (niet gekoppeld aan een universiteit) of moet ik een account gebruiken dat is gekoppeld aan een specifieke universiteit? En hebben mijn leerlingen nu een google-account nodig om de toets te maken? Dat zal de zaken enorm compliceren, aangezien deze specifieke universiteit Microsoft gebruikt, en niet Google, voor studentenaccounts.

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 8 maanden geleden #10612 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp idoceo connect heeft een Google-account nodig?
Hallo pauhana658,
U hebt een Google-account nodig (in iDoceo's cloudlinks) om toegang te krijgen als een leraar in iDoceo Connect
Een privé-account is voldoende, u hoeft geen enkele link met uw universiteit te hebben.
Your studenten kan toegang krijgen met een Google- of Microsoft-account in iDoceo Connect. Het heeft geen enkele relatie met uw Google-account nodig.
Het belangrijkste is dat dit Google/Microsoft-account wordt toegewezen in je iDoceo, in het persoonlijke gegevensblad van elke student, onder het e-mailveld.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 7 maanden geleden #10625 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp idoceo connect heeft een Google-account nodig?
Bedankt! Ja, ik zou mijn privé Google-account kunnen gebruiken en studenten hoeven geen Google-account in te voeren om de test te maken. Blijkbaar was mijn Google-account op een bepaald moment in het verleden ontkoppeld in idoceo. Ik heb ze gewoon opnieuw gekoppeld en alles werkte weer. Opnieuw, bedankt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.