- Dank u ontvangen: 3
idoceo connect heeft een Google-account nodig?
- pauhana658
-
onderwerp Auteur
Minder
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #10610
by pauhana658
idoceo connect heeft een Google-account nodig? werd gemaakt door pauhana658
Ik heb vorig jaar idoceo connect gebruikt om een online make-up examen te geven. Het werkte prima. Probeerde dit jaar dezelfde test te gebruiken, maar idoceo wil nu een Google-account voordat ik de test kan publiceren. Is er iets veranderd? Kan ik mijn privé Google-account gebruiken (niet gekoppeld aan een universiteit) of moet ik een account gebruiken dat is gekoppeld aan een specifieke universiteit? En hebben mijn leerlingen nu een google-account nodig om de toets te maken? Dat zal de zaken enorm compliceren, aangezien deze specifieke universiteit Microsoft gebruikt, en niet Google, voor studentenaccounts.
- bert
-
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
3 jaar 7 maanden geleden #10612
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp idoceo connect heeft een Google-account nodig?
Hallo pauhana658,
U hebt een Google-account nodig (in iDoceo's cloudlinks) om toegang te krijgen als een leraar in iDoceo Connect
Een privé-account is voldoende, u hoeft geen enkele link met uw universiteit te hebben.
Uw studenten kan toegang krijgen met een Google- of Microsoft-account in iDoceo Connect. Het heeft geen enkele relatie met uw Google-account nodig.
Het belangrijkste is dat dit Google/Microsoft-account wordt toegewezen in je iDoceo, in het persoonlijke gegevensblad van elke student, onder het e-mailveld.
U hebt een Google-account nodig (in iDoceo's cloudlinks) om toegang te krijgen als een leraar in iDoceo Connect
Een privé-account is voldoende, u hoeft geen enkele link met uw universiteit te hebben.
Uw studenten kan toegang krijgen met een Google- of Microsoft-account in iDoceo Connect. Het heeft geen enkele relatie met uw Google-account nodig.
Het belangrijkste is dat dit Google/Microsoft-account wordt toegewezen in je iDoceo, in het persoonlijke gegevensblad van elke student, onder het e-mailveld.
- pauhana658
-
onderwerp Auteur
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 3
3 jaar 6 maanden geleden #10625
by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp idoceo connect heeft een Google-account nodig?
Bedankt! Ja, ik zou mijn privé Google-account kunnen gebruiken en studenten hoeven geen Google-account in te voeren om de test te maken. Blijkbaar was mijn Google-account op een bepaald moment in het verleden ontkoppeld in idoceo. Ik heb ze gewoon opnieuw gekoppeld en alles werkte weer. Opnieuw, bedankt!