Studentenrapport naar groepen verzenden

Meer
6 jaar 1 week ago #7433 by jgoddard
Hi
Het lijkt erop dat ik geen leerlingrapport naar iemand anders kan sturen dan de eerste leerling op de klaslijst uit de cijferlijst (was het testen van de e-mail naar de ouders). Ik kies een andere en doorloop het proces van studentrapport of e-mailrapport en in beide gevallen de eerste student op de lijst als het rapport en de e-mail zijn gegenereerd.

Ik doe vast iets verkeerd...

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 week ago #7434 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Probleem bij het verzenden van studentenrapport
Studentenrapporten worden op volgorde verzonden, zodra je op 'Verzenden' op de eerste tikt, wordt de volgende e-mail voorbereid voor de volgende student

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 week ago #7435 by jgoddard
Beantwoord door jgoddard over onderwerp Probleem bij het verzenden van studentenrapport

bert schreef: Studentenrapporten worden in volgorde verzonden, zodra je op 'Verzenden' drukt op de eerste, wordt de volgende e-mail voorbereid voor de volgende student


Yikes... zou er geen manier moeten zijn om een ​​rapport te sturen van elke student die je wilt. Ik heb die functie met goed resultaat gebruikt bij studenten die een cijfer of aanwezigheidsprobleem hebben... Ik stuur een rapport naar het kantoor zodat ze de juiste actie/advisering kunnen uitvoeren. Dan hebben ze alle informatie die ze nodig hebben om de situatie te beoordelen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 week ago #7439 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Probleem bij het verzenden van studentenrapport
Je hoeft alleen het filter voor die student toe te passen voordat je het rapport verzendt
Ik dacht dat je probleem niet in staat was om alle rapporten te verzenden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 1 week ago #7442 by jgoddard
Beantwoord door jgoddard over onderwerp Probleem bij het verzenden van studentenrapport
Ah, ik snap het... pas eerst filter toe...
Cheers!

J

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.