Klassebeoordelingsobservaties - bevriezingskolommen

Meer
5 jaar 8 maanden geleden #7568 by breed
Ik voer observaties uit in wiskunde en wil mijn iDoceo bij me hebben terwijl ik rondloop om te zien of studenten het resultaat hebben bereikt.

Ik kan de cijferlijst in de modus Volledig scherm zetten (twee vingers tikken op het midden van de cijferlijst) maar is er een manier om een ​​kolom te bevriezen en deze als enige kolom op het scherm te laten zien?

Mijn dank zoals altijd!

Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 8 maanden geleden #7569 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Klassebeoordelingsobservaties - bevriezingskolommen
Hallo Brett,
Je kunt een kolom bevriezen, zodat deze altijd zichtbaar is, maar niet alleen wordt getoond
Hier is een korte video


De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: breed

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 8 maanden geleden #7575 by breed
Beantwoord door breed over onderwerp Klassebeoordelingsobservaties - bevriezingskolommen
Dank je!

Suggestie: het zou goed zijn om een ​​kolom te kunnen bevriezen via het snelmenu Kolom. Ik heb meer dan 100 kolommen en het is tijdrovend om de gewenste kolom naar het bevriezingsgebied te slepen.

In het ideale geval zou ik een "Observatiebeoordelingsmodus" willen hebben - waarbij één kolom (of een paar) bevroren wordt gehouden, alle andere verdwijnen. Tablet wordt in portret gezet zodat alle leerlingen op één pagina staan. Ik kan dan de klas rondlopen en die ene of twee kolommen beoordelen.

Brett

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.