Indeling van leerlingrapporten bewerken

  • james.me.robinson
  • offline
Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7685 by james.me.robinson
Indeling van leerlingrapporten bewerken werd gemaakt door james.me.robinson
Hallo Bert,
Ik print het studentenrapport uit met mijn beoordelingscriteria erop, dat kunnen soms 20 vaardigheden zijn die ik zoek in een werkstuk.
Als ik het studentenrapport afdruk, kan dit over 2 pagina's komen in plaats van over 1 pagina. Is er een manier om de tekstgrootte te verkleinen zodat er meer op een pagina past? Ik heb de instellingenpagina gebruikt, maar dit verandert gewoon de hoeveelheid pagina die wordt gebruikt, in plaats van de grootte van het lettertype en de hoeveelheid die op een pagina past aan te passen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 7 maanden geleden #7686 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Indeling van leerlingrapporten bewerken
Ik ben bang dat niet James. Zou je ons een monster willen sturen als je in de gelegenheid bent?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • james.me.robinson
  • offline
Meer
5 jaar 6 maanden geleden #7704 by james.me.robinson
Beantwoord door james.me.robinson over onderwerp Indeling van leerlingrapporten bewerken
Hallo Bert,
In bijlage vindt u een voorbeeldrapport. Hierin staan ​​de beoordelingscriteria die ik aanvink en mijn annotatiecommentaar.
In het ideale geval zou ik willen dat dit allemaal op één pagina past, zodat ik het kan afdrukken en in hun muziekboeken kan doen voor hun beoordeling.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 6 maanden geleden #7705 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Indeling van leerlingrapporten bewerken
Bedankt voor het voorbeeld James,
Het past niet op één pagina, maar als u deze twee instellingen wijzigt, past er meer inhoud op één pagina.
U kunt negatieve waarden toevoegen in Positie zodat de marge bovenaan kleiner wordt en u kunt de grootte vergroten tot voorbij 100% zodat de marge eronder ook kleiner wordt


bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.