percentages

Meer
5 jaar 6 maanden geleden #7785 by MadelaT86
percentages werd gemaakt door MadelaT86
Ik ben dit semester voor het eerst onderwijsassistent. De syllabus die ik kreeg, splitst de cijfers op dat portfolio 60 procent is en de dagelijkse sleur 40% is. De mentor die ze me hadden toegewezen, vertelde me dat ik het portfolio in 4 delen moest splitsen omdat ze 4 hoofdopdrachten zouden hebben. Ik zag dat je in de cijferlijst een map kunt maken in plaats van een kolom. Is er een manier om het percentage aan de map toe te wijzen, dan maakt elke toegevoegde kolom deel uit van dat percentage.

Ik weet ook niet zeker welk percentage van de totale toevoeging betekent dat tips en ideeën zouden worden geapprecieerd

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
5 jaar 6 maanden geleden #7786 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp percentages
Hallo MAdelaT86,
Ja, de map zal zich zo gedragen. Het zal automatisch het gemiddelde nemen van alle opdrachten die je erin stopt.
Voor het eindcijfer: kolom toevoegen > Berekening > Gemiddelde en tik hier
op de kop van die twee mappen. U kunt dan voor elk het 60%-40% gewicht toewijzen.

Het percentage over de totale optelling zal alle scores van alle betrokken opdrachten bij elkaar optellen en delen door de maximaal mogelijke score.
Stel dat we twee beoordelingen hebben, een met een maximale score van 40, een andere met 30.
De scores van de student zijn 30 en 20.
Deze berekening levert (30+20) / (40+30) = 62.5% op (of je kunt het als cijfer weergeven, dit hangt alleen af ​​van het cijfertype van de berekeningskolom)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.