- Dank u ontvangen: 0
Cijferlijst: automatisch van links naar rechts springen om kolommen in te vullen
- mwz
-
onderwerp Auteur
Minder
Details of
6 jaar 1 maand geleden #7950
by mwz
Cijferlijst: automatisch van links naar rechts springen om kolommen in te vullen werd gemaakt door mwz
Hey daar!
Ik heb meerdere kolommen gemaakt om de antwoorden van studenten op toetsen in de cijferlijst in te voeren. Ik gebruik een aangepaste editor met pictogrammen en verbonden waarden.
Is het mogelijk om na het invullen van de waarde van een van de leerlingen automatisch van een linkerkolom naar rechts te springen? Meestal moet ik altijd op "Voltooien" klikken om naar de volgende kolom aan de rechterkant te springen...
Bedankt voor een geweldige app!
Van een zeer tevreden leraar in Duitsland
Ik heb meerdere kolommen gemaakt om de antwoorden van studenten op toetsen in de cijferlijst in te voeren. Ik gebruik een aangepaste editor met pictogrammen en verbonden waarden.
Is het mogelijk om na het invullen van de waarde van een van de leerlingen automatisch van een linkerkolom naar rechts te springen? Meestal moet ik altijd op "Voltooien" klikken om naar de volgende kolom aan de rechterkant te springen...
Bedankt voor een geweldige app!
Van een zeer tevreden leraar in Duitsland

- bert
-
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 749
6 jaar 1 maand geleden #7951
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cijferlijst: automatisch van links naar rechts springen om kolommen in te vullen
- mwz
-
onderwerp Auteur
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 0
6 jaar 1 maand geleden - 6 jaar 1 maand geleden #7952
by mwz
Beantwoord door mwz over onderwerp Cijferlijst: automatisch van links naar rechts springen om kolommen in te vullen
Hey daar!
bedankt voor de snelle reactie. Ik heb echter moeite met de bijgevoegde weergave...
Daar heb ik geen manier gevonden om van links naar rechts te springen...
bedankt voor de snelle reactie. Ik heb echter moeite met de bijgevoegde weergave...
Daar heb ik geen manier gevonden om van links naar rechts te springen...
Laatst bewerkt: 6 jaar 1 maand geleden door mwz.
- bert
-
Minder
Details of
- Dank u ontvangen: 749
6 jaar 1 maand geleden #7953
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Cijferlijst: automatisch van links naar rechts springen om kolommen in te vullen
Ik zie mwz, de snelle editor werkt maar één kolom tegelijk.
Als alternatieve methode denk ik dat je de iconDrop-optie die hier wordt weergegeven leuk zult vinden
Als alternatieve methode denk ik dat je de iconDrop-optie die hier wordt weergegeven leuk zult vinden