Berekening "Totaal aantal punten" - verberg de waarde

Meer
10 maanden 1 week geleden #31019 by Urcheon
Hoi,
Ik heb een aangepast cijfertype gemaakt met 4 categorieën die worden toegewezen afhankelijk van de totale score in een map:


Wanneer ik dat aangepaste cijfertype gebruik met eenvoudige berekeningen voor optellen, gemiddelde of gewogen gemiddelde, wordt het gepresenteerd zoals verwacht, wordt het veld gevuld met een van de 4 categorieën en wordt de categorie gekleurd. D.W.Z:


De enige berekening die echter correct lijkt te werken voor mijn mappenstructuur zonder handmatige aanpassing van wegingen etc. is de berekening van het "totaal aantal punten". Wanneer ik die berekening gebruik met mijn aangepaste cijfertype, verandert het om de een of andere reden hoe het in de kolom wordt weergegeven, in plaats van kleur toe te passen, gaat de kleur verloren en wordt er een nieuwe score toegevoegd naast mijn tekstscore die ik niet wil laten verschijnen :


Is er elke manier om mijn aangepaste cijfertype eruit te laten zien als het eerste voorbeeld, waar alleen de tekst wordt weergegeven en de cel wordt gekleurd, terwijl de berekening "Totaal aantal punten" in die kolom wordt gebruikt ?? De reden dat ik het totaal aantal punten wil gebruiken als het berekeningstype, is dat ik deze beoordelingsstructuur op mapniveau wil hergebruiken voor veel resultaten die ik bijhoud, en ze zullen een variabel aantal opdrachten in de map hebben met verschillende totalen, dus het handmatig moeten berekenen van de juiste wegingen van elke opdracht en het handmatig aanpassen van de wegingen voor elke map om de berekening van het gewogen gemiddelde correct uit te laten komen, is veel meer hoofdpijn dan alleen het gebruik van het totale aantal punten dat op hetzelfde totale percentage komt zonder dat de handmatige aanpassingen.

Dank je!
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 1 week geleden - 10 maanden 1 week geleden #31021 by ruislip
Beantwoord door ruislip over onderwerp Berekening "Totaal aantal punten" - verberg de waarde
Bedankt voor de uitgebreide feedback!
We zullen een kleine bèta voor u voorbereiden om te proberen met dit ussueadres.
Je ontvangt tussen vandaag/morgen een uitnodiging van Apple/Testflight

Beste wensen
Karla
Laast bewerkt: 10 maanden 1 week geleden door ruislip.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Urcheon

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 1 week geleden #31024 by Urcheon
Beantwoord door Urcheon over onderwerp Berekening "Totaal aantal punten" - verberg de waarde
Bedankt voor het overwegen om deze wijziging aan te brengen en ik kijk uit naar het testen.
Deze software blijft me verbazen met het aantal beschikbare functies en opties.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 1 week geleden #31025 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Berekening "Totaal aantal punten" - verberg de waarde
U dient de uitnodiging van Apple/Tesflight om de Beta in uw Postvak IN te installeren. Kijk wanneer
je hebt een kans en misschien de spam-map, als die er niet is!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 maanden 1 week geleden #31026 by Urcheon
Beantwoord door Urcheon over onderwerp Berekening "Totaal aantal punten" - verberg de waarde
Bedankt Bert voor het toepassen van de kleuropmaak op dit berekeningstype, ik heb de laatste bèta gedownload en dit ziet er uitstekend uit.
Ik probeerde in eerste instantie ook de score onder de tekst kwijt te raken, maar heb sindsdien ontdekt dat ik alleen met de tekst kan exporteren en ook met behulp van de Standards-widget mijn tekstcijfers kan uitsnijden zonder de extra numerieke score, dus houd de score hier voor extra details is nuttiger met die andere beschikbare opties.

 

-J.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.