Beste plek om iteratieve scores vast te leggen voor beoordelingen zonder cijfer?

Meer
4 week 2 dagen geleden #31431 by Melanie.Is
Mijn school geeft semi-frequente toetsen waarbij het getal iets voor iemand betekent, maar het wordt absoluut niet beoordeeld en mag nooit van invloed zijn op een cijfer.
It moet moet snel zichtbaar zijn op een zomeroverzicht, en het is handig om het in een kolom voor de klas weer te geven, zodat ik kan zien wie dit ding al een tijdje niet heeft gebruikt, of zelfs nooit.

Ik heb een kolom toegevoegd aan de cijferlijst en deze is getagd als niet-beoordeeld - - cool - het heeft geen invloed op het cijfer. Ik heb de datum in de kolom gezet en het is nuttig.

Maar als ik naar de samenvatting van een leerling kijk, is er iets vreemds: het laat dit belangrijke (voor sommige beheerders) gegevenspunt niet zien, en het doet lijken andere gegevens te beïnvloeden.

Plaats ik dit datapunt op de beste plek, of moet ik het ergens anders plaatsen? Als het in een notitie of een aantekening op leerlingniveau zou zijn, zou ik het missen om te kunnen zien welke leerlingen te laat zijn. 

Screenshots bijgevoegd.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.