Kan plattegrond met pictogrammen niet exporteren

  • Halsketting
6 jaar 8 maanden geleden #7022 by Halsketting
Kan plattegrond met pictogrammen niet exporteren werd gemaakt door Halsketting
Hi

Geweldige ondersteuning bij het aanmaken van een account - bedankt!

Ik kan een plattegrond niet exporteren als er een pictogram aan leerlingen is gekoppeld uit mijn cijferlijst, bijvoorbeeld voor SEN of G & T-markeringen. [Ik heb deze markeringen toegevoegd door elke leerling in de cijferlijst te bewerken en op de sterknop te klikken]. Het geëxporteerde stoelplan wordt weergegeven als een effen grijze doos zonder details behalve de naam van de klas bovenaan. [Ik gebruik een gebruikersachtergrond].

De enige oplossing die ik heb gevonden, is om alle markeringen uit mijn cijferlijst te verwijderen, het stoelplan te exporteren [dat prima exporteert] en vervolgens handmatig alle markeringen opnieuw in mijn cijferlijst in te voeren.

Is er een eenvoudigere manier om dit te doen, aangezien dit een hele klus zal zijn om dit elke keer te doen als ik mijn stoelplannen gedurende het jaar wijzig?

In het ideale geval zou het goed zijn als de markeringen op mijn geëxporteerde bestand verschijnen. Dit is echter niet essentieel.
Als alternatief is er een manier om alle markeringen in een klas eenvoudig met één klik uit te schakelen, die vervolgens met één klik weer kan worden ingeschakeld zodra ik de export van het stoelplan heb voltooid.

Heel erg bedankt voor uw hulp.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
6 jaar 8 maanden geleden #7023 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kan plattegrond met pictogrammen niet exporteren
Hallo Collier,
Mogelijk werkt u met een oude versie van iDoceo of iOS. Stuur ons als je de kans hebt een e-mail vanuit de app. Tik op Help > ondersteuning & suggesties. U hoeft uw bericht niet opnieuw te typen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Halsketting
6 jaar 8 maanden geleden #7024 by Halsketting
Beantwoord door Halsketting over onderwerp Kan plattegrond met pictogrammen niet exporteren
Net verzonden, bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.