Verlanglijst - Planner

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4551 by Bette Noir
Verlanglijst - Planner werd gemaakt door Bette Noir
Kunnen we alstublieft de mogelijkheid hebben om de planner te structureren. bijv

LO:
starter:
Hoofd:
plenaire vergadering:
Huiswerk verzamelen:
Huiswerk instellen: Inleveren huiswerk:

Als het instellen van een deadline voor huiswerk op de een of andere manier zou kunnen worden gekoppeld aan de les wanneer deze moet worden gegeven, zou dat fantastisch zijn, hoewel ik me realiseer dat dat een grote vraag is.

Op dit moment gebruik ik de planner-faciliteit niet echt omdat ik dan de standaard lesstructuur herhaaldelijk moet typen. Ik waardeer dat anderen een andere structuur hebben, dus ik denk dat de beste optie zou zijn als er een manier was waarop individuen hun eigen structuur zouden kunnen bepalen. Is dit haalbaar?

Veel dank.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4553 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verlanglijst - Planner
Hallo Bette Noire,
Ja, we hebben die suggesties in onze taken, zowel de sjabloon/structuur voor de planner als een soort huiswerkplanning.
We zullen proberen ze klaar te hebben met iDoceo 3.5, het zal even duren, maar we komen er wel.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 10 maanden geleden #4566 by Kathleen
Beantwoord door Kathleen over onderwerp Verlanglijst - Planner
Hoi.

Ik heb hier ook over nagedacht... Zou het mogelijk zijn om een ​​toekomstige update TextExpander vriendelijker te maken? Dat zou het makkelijker maken (voor mij in ieder geval) ;) ) om mijn plannen op een meer gestroomlijnde/gestandaardiseerde manier in de agenda/agenda te schrijven.

Terwijl ik duim voor het bovenstaande verzoek (of een andere oplossing), gebruik ik soms eenvoudige lesplandoeken die ik heb voorbereid, en ik kopieer en plak ze gewoon in het dagboek en vul dan de "spaties" in. Het is niet elegant, maar het werkt voor mij. :)

Nogmaals bedankt voor het maken van iDoceo, Bert. Het heeft me dit jaar enorm geholpen om beter georganiseerd en bovenop mijn werk te blijven.

Kathleen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.