Betere Lessenplanner / Bestandsfunctionaliteit

Meer
8 jaar 11 maanden geleden - 8 jaar 11 maanden geleden #5532 by hinderlaag66
Betere Lessenplanner / Bestandsfunctionaliteit werd gemaakt door hinderlaag66
Hi

Ten eerste is de app geweldig.

Ten tweede heb ik het nog niet ten volle benut vanwege verschillende redenen, zoals verplichte schoolsoftware en dubbele administratie daardoor. Maar ik ben van plan me op deze app te concentreren voor de volgende geleerde.

Lesplanner..
De tijdlijnfunctie is geweldig.
Ik kan alle bronnen invoeren die ik voor mijn les wil gebruiken.

Maar ik zou het liever hebben als ik mijn les gewoon met de app kan voorbereiden en foto's, video's, tabellen enz. in de app rechtstreeks in de tijdlijn of specifieke geplande les kan toevoegen zonder dat ik mijn les eerst in woord of een ander programma hoef voor te bereiden en kopieer vervolgens het bestand of een link naar idoceo.

Bestanden
Ik heb geprobeerd Idoceo als lesplanner te gebruiken, waarbij ik alle bestanden heb ingevoerd die ik wil gebruiken... maar vond het een beetje verwarrend hoe alle bestanden geordend zijn. Ik zou het liever hebben als ik ze in mappen zou kunnen bestellen.. nu als ik drie klassen heb met hetzelfde onderwerp en dezelfde bestanden nodig heb Ik krijg uiteindelijk drie exemplaren van het bestand dat ik gebruik. Kan ik niet gewoon 1 masterfile in een map binnen idoceo hebben die aan elke les is gekoppeld?

Bovendien kan ik bij het toevoegen van foto's, video's of andere bestanden de volgorde waarin ze zich bevinden niet wijzigen. Dus als ik tijdens mijn les bepaalde bestanden wil gebruiken, dan moet ik ze vanaf het begin in de juiste volgorde in idoceo zetten omdat Ik kan ze niet herschikken. En de bestanden zitten nog steeds vast aan de paperclip.

Ik zou het leuk vinden als ik een lay-out kan maken zoals met een teksteditor en miniaturen of afbeeldingen uit het bestand direct in de tekst kan plaatsen. Het zou ook geweldig zijn als je het tijdlijngedeelte vervolgens volledig in beeld kunt blazen wanneer je het via een beamer beschikbaar maakt voor de klas.

Het zou geweldig zijn als idoceo ook kan worden gebruikt om je lessen te ontwerpen

Gertjan
Laatst bewerkt: 8 jaar 11 maanden geleden door hinderlaag66.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
8 jaar 11 maanden geleden #5533 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Betere Lessenplanner / Bestandsfunctionaliteit
Bedankt Ambush66, ik heb zojuist uw verzoeken voor de volgende update geüpdatet. Sommige stonden al in onze to-do's

Als je nog iets mist, laat het ons dan weten

Met vriendelijke groet,

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
7 jaar 1 week ago #6856 by Staaf
Beantwoord door Staaf over onderwerp Betere Lessenplanner / Bestandsfunctionaliteit
Hallo Bert, heb je de mappenstructuur verfijnd om de duplicatie van bestanden in idoceo te verminderen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.