Afteltimers in Planner...

Meer
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #30784 by pauhana658
Afteltimers in Planner... werd gemaakt door pauhana658
Ik heb het web afgezocht en kan geen app vinden die dit doet: een reeks afteltimers instellen voor de taken van de dag. Naarmate de les vordert, selecteert de leraar de volgende taak uit de lijst om de timer te starten. Veel afteltimers in de app store, maar geen enkele doet dit. 

Idealiter zou ik dit in de Planner-sectie van idoceo kunnen doen, waar ik al gedetailleerde lesplannen heb. Als ik eenvoudig een afteltimer kon toewijzen aan elk item in het lesplan, en vervolgens de timers kon selecteren/starten/stoppen vanuit een zwevende-palletlijst met taken.... 

Een eenvoudigere benadering zou zijn om een ​​zwevende pallet te hebben met een vervolgkeuzemenu met tijden. Docenten kunnen de lijst aanvullen. Er zijn apps die dit doen (niet gemakkelijk), maar het zou leuker (en gemakkelijker) zijn om deze functie in idoceo te integreren.

Nog ideeën?

PS Ik ontdekte de Timedrop-timer vorige maand. Intrigerende functies, maar als ik de pagina verlaat en dan terugkeer, is de timer er niet meer. Als gevolg hiervan kan ik het niet gebruiken voor het bovenstaande doel. Wees aardig om het op een blijvende drijvende pallet te hebben.
Laatst bewerkt: 1 jaar 1 maand geleden door pauhana658.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30785 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Afteltimers in Planner...
Hallo  pauhana658 .,
 Heb je Timer 1 en Timer 2 geprobeerd als widget in de Samenvatting? 
 Het houdt de timing bij, zelfs als u van klas wisselt

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30819 by pauhana658
Beantwoord door pauhana658 over onderwerp Afteltimers in Planner...
Ja, ik heb het geprobeerd, maar de timer stopte toen ik de overzichtspagina verliet en kwam toen terug. Een insect? Of heb ik iets gemist bij het instellen van de widget?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 maanden 1 week geleden #31224 by cdbevard@gmail.com
Beantwoord door cdbevard@gmail.com over onderwerp Afteltimers in Planner...
Ik heb gemerkt dat dit ook het geval is, en hetzelfde geldt voor het gebruik van de chronograafcijferlijstkolom. Telkens wanneer u van tabblad of klasse verandert, wordt het uitgeschakeld en moet u opnieuw opstarten. 

Ik heb ontdekt dat het het beste is om vooruit te plannen, zodat je je op alles waarvoor je een chronologisch resultaat nodig hebt, volledig kunt concentreren: dat wil zeggen: niet multitasken. Dat, en ik weet niet zeker of de chronus is ontworpen om heen en weer te schakelen tussen tabbladen/andere klassen. 

U kunt overwegen om te investeren in een app genaamd multitimer. Ik heb ontdekt dat dit een behoorlijk nuttige functie heeft in de getrapte intervaltimer. Met dat hulpmiddel kunt u een verscheidenheid aan intervallen van regelmatige of variërende lengtes instellen. U kunt bijvoorbeeld 5 minuten besteden aan het voltooien van de dagelijkse opstart-/aanwezigheidsrituelen voor uw klas, nog eens tien minuten aan directe instructie en nog eens 20 minuten aan de zelfstandige oefening. Dit is behoorlijk variabel en flexibel, en met een beetje vooruitdenken werkt het als een tierelier. 

Omdat u al in de iPad-omgeving heeft geïnvesteerd, kan dit slechts een kleine onderbreking in uw workflow betekenen. 

Ik heb graag een verscheidenheid aan opties, en met multitimer kun je een weblink maken, zodat je de timer kunt delen met iedereen die de link heeft. Ik heb twee snelkoppelingen in actie: één voor het bureaublad en de andere voor de iPad. Afhankelijk van waar ik presenteer, wordt het nodige geopend apps Ik heb ze nodig voor de les, en een daarvan is altijd een webversie van de timer voor de dag. Ik geef er de voorkeur aan om de webversie te delen tijdens het uitzenden, omdat je deze op afstand kunt activeren vanaf een Apple Watch, iPhone of iPad. Als u merkt dat uw dagelijkse workflows redelijk consistent zijn, probeer dit dan eens. Het kan een echte zegen zijn als u zich aan de kalender houdt. 
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.