Klik op de periodekop van de Planner-pagina om direct naar Class/Gradebook te gaan

Meer
1 jaar 2 maanden geleden #30787 by pauhana658
Wanneer idoceo wordt geopend, gaat het naar de Planner-pagina, waar ik de lesplannen voor elke periode heb. Leuk. Maar dan wil ik meestal naar de klaspagina. Op de Mac kan ik snel dubbelklikken/tikken op de Planner-periode en het zal me meestal naar de klaspagina brengen. Maar niet altijd (en nooit op iPad/iPhone). Soms opent het gewoon de periode voor het bewerken van het lesplan. Dus ik sluit het vaak, ga naar de pagina Schema en klik / tik op de periode. Niet zo handig. Hoe zit het met klikken op het witte tekstveld van de periode om het te openen voor invoer/revisie en klikken op de kop van de periode om direct naar de klas te gaan? Eén klik voor elke functie en beide functies zijn beschikbaar via de Schedule-pagina. Nog ideeën?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 2 maanden geleden #30788 by bert
Hallo,
 Via iPad-instellingen (of hoofdmenu > iDoceo > Gereserveerde instellingen op Mac) Zorg ervoor dat je 'dubbeltikken opent een klas in planner' inschakelt)
 Een lange tik op de koptekst (blok) sectie> openen werkt op zowel schema, planner, iPad als Mac

Met vriendelijke groet,
Bert
 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 2 maanden geleden #30818 by pauhana658
Ja, ik heb die instelling voor dubbelklikken al ingeschakeld. Toch werkt het om welke reden dan ook niet altijd. Ik wist echter niet van de lange kraan. Ik zal dat eens proberen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.