ZITPLAATSEN

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1765 by jkevens
ZITPLAATSEN werd gemaakt door jkevens
Het vinden van de plattegrondfunctie is erg handig.
Zoals de mogelijkheid om een ​​veld op de plattegrond weer te geven.
Zou u kunnen toestaan ​​dat de selectie van meerdere velden wordt weergegeven?
Misschien tot 4 of 5. Ik gebruik verschillende velden die allemaal kort zijn om behoeftecodes, niveaus enz. vast te leggen.
Ik ben verplicht een plattegrond of fotoblad met al deze informatie bij te houden. Als ik echter van kinderzitje verander, moet ik dit op plan wijzigen. Een echte pijn die ik zou kunnen vermijden als ik kon doen wat gevraagd werd!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1772 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp ZITPLAATSEN
Hallo jkevens!

Het is misschien een beetje moeilijk om al die informatie op de foto's van de plattegronden te passen...
Misschien is een pdf-rapport voldoende? Of moet u al die informatie op het scherm beheren?
We zijn nieuwe rapporten aan het voorbereiden voor onze volgende grote release en een daarvan zal de foto van elke student + geselecteerde velden bevatten, zou dat voor jou werken?

PS: we verzamelen voorbeeldrapporten/dagboekpagina's, als je er een hebt, stuur het dan gerust naar support@idoceo.net

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Jason Evens
11 jaar 6 maanden geleden #1773 by Jason Evens
Beantwoord door Jason Evens over onderwerp ZITPLAATSEN
Ja ik weet wat je bedoelt.
Ik moet momenteel stoelplannen annoteren met veel informatie voor OFSTED-inspectie - we moeten dit beschikbaar hebben en er is geen gemakkelijke manier om het anders te doen dan met de hand.
Het rapport dat je noemt klinkt goed. Het zou nog steeds leuk zijn om de mogelijkheid te hebben om meer informatie op het zitplan te plakken, omdat je hiermee kinderen kunt verplaatsen en de informatie met hen kunt verplaatsen.

Typische informatie op een plattegrondfoto kan verschillende codes zijn, zoals: S - MLD - FSM - 5+ dat is ongeveer het maximum. Het kan mogelijk passen en bruikbaar zijn, hoewel ik weet wat je bedoelt met rommelig worden ... blijkbaar zijn we verplicht om al deze informatie op een plattegrond te hebben. Misschien een alternatieve weergave die geen foto toont maar alleen namen van studenten en informatie uit verplichte velden die u vervolgens op het scherm kunt verplaatsen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1797 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp ZITPLAATSEN
Hallo Jason,
Ik hou van het idee dat er geen foto's zijn, maar alleen informatie die in de plattegrond beweegt. Ik denk dat het eerder was gesuggereerd, maar we misten toen het punt (met slechts één infoveld op het scherm). In dat opzicht is het logischer om nu meerdere velden toe te voegen.
Daar gaan we aan werken.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.