Lange lijst probleem

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2161 by Jamesb
Lange lijst probleem werd gemaakt door Jamesb
Ik heb een lijst met gebruikersnamen en wachtwoorden voor mijn lessen om toegang te krijgen tot hun online huiswerk. Bij het importeren van het csv-bestand kan ik de 231 ingangen niet zien. Dat dekt alleen alfabetische achternamen tot de letter L. Suggesties voor wat het probleem zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank,
Ben.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden - 11 jaar 5 maanden geleden #2162 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Lange lijst probleem
Hoi ben,
Er zou geen probleem moeten zijn met die lijst ... behalve dat het een paar seconden langer duurt dan normaal om correct weer te geven (je zou gewoon even moeten wachten).
Ik vermoed dat er een speciaal personage is dat de app laat denken dat de CSV eigenlijk korter is dan hij in werkelijkheid is.
Als u een pc of een MAC gebruikt, raad ik u aan LibreOffice te gebruiken ( libreoffice.org ) om het originele CSV-bestand te openen, controleer of er niets mis is rond de rijen 230ish en exporteer opnieuw naar CSV met deze instellingen:
  • Tekenset Unicode (UTF-8)
  • Veldscheidingsteken , (komma)
  • Tekstscheidingsteken " (dubbele aanhalingstekens)
  • 'Bewaar celinhoud zoals weergegeven'
LibreOffice heeft een uitstekende CSV-parser/generator en zou het moeten oplossen. Als dit niet het geval is, laat het ons weten en we zullen er nog eens over nadenken.


PS: ongeveer 300-350 rijen, er is een beperkt aantal kolommen dat je mag toevoegen voordat de app geen geheugen meer heeft, ik denk dat je deze "klasse" alleen ter referentie gebruikt, en er zullen er maar een paar zijn kolommen erin.
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.