Kan cvs-bestanden niet importeren (opgelost)

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2181 by jawel
Kan cvs-bestanden niet importeren werd gemaakt door jawel
Ik heb geprobeerd een cvs-bestand in iDoceo te importeren, maar ben gefrustreerd geraakt door het feit dat er geen "Apps/iDoceo" in mijn Dropbox en ik krijg geen optie te zien om het bestand met iDoceo te openen vanuit e-mail of een andere app of hulpprogramma. Ik vermoed dat dit een map is die automatisch moet worden aangemaakt wanneer iDoceo wordt geïnstalleerd of wanneer het is gekoppeld aan Dropbox. Ik heb geprobeerd een map met die naam te maken in Dropbox, maar de "openen met"-dialoogvensters tonen de map niet en de iDoceo-app verschijnt ook niet als een middel om de cvs te openen. Kan ik iets doen hierover?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2182 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kan cvs-bestanden niet importeren
Hallo yindee,
Zolang het bestand dat u probeert te importeren de heeft csv bestandsextensie (controleer de spelling) iDoceo moet in de 'Open In' staan apps lijst.
Wat de Apps/iDoceo-map, wordt deze automatisch gemaakt bij de eerste back-up, u moet er een maken en vervolgens in Dropbox controleren of de map al bestaat. Dit is geen vereiste om een ​​CSV-bestand te importeren, maar ik begrijp dat u zich zorgen maakt over beide problemen.
Als je het nog steeds niet kunt oplossen, laat het ons dan weten en we zullen er nog eens over nadenken.
Met vriendelijke groet

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2188 by jawel
Beantwoord door jawel over onderwerp Kan cvs-bestanden niet importeren
Dank u voor uw hulp. Ik keek nog een keer naar het "CSV"-bestand dat ik probeerde te importeren en merkte op dat ik het had opgeslagen als een "txt" -bestand, ik heb het opnieuw opgeslagen als een "csv" -bestand, een back-up van de app gemaakt om de map te maken die ik heb nodig en nu werkt alles naar behoren.

Nogmaals bedankt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.