Kan cellen in nieuwe kolom niet bewerken

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2206 by jawel
Ik heb gemerkt dat ik in veel (maar niet alle) gevallen wanneer ik een nieuwe kolom maak, om de cijfers te bevatten die ik voor een opdracht heb gegeven, de cellen naast de namen van studenten niet kan bewerken omdat de bewerkoptie dosis niet verschijnt na een lang indrukken om het menu te openen. Wanneer het menu verschijnt, zijn de enige opties die ik zie, kleuren, wissen, kopiëren en annotaties. Ik kan echter de bewerkingsoptie zien in sommige van de cellen die ik heb gemaakt. ik merk ook op dat als ik dubbel op de cellen in de nieuwe kolom tik, de extra snelle aanwezigheidsopties verschijnen. Ik heb dubbel gecontroleerd en de nieuwe kolommen die ik heb gemaakt zijn geen aanwezigheidskolommen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2207 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Kan cellen in nieuwe kolom niet bewerken
Hallo yindee,
Het is een beetje raar, maar je zou eens moeten kijken naar (Systeem) Instellingen/iDoceo en de instelling 'Nieuwe kolom neemt eigenschappen over' uit. Dit zal nieuwe kolommen als tekst/pictogrammen forceren en u zult dit probleem zeker vermijden. Wel opgemerkt om het te controleren voor onze volgende update.

Met vriendelijke groet,

PS: Als iemand anders hetzelfde probleem ervaart en stap voor stap kan geven om het te reproduceren, kunnen we het opsporen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2212 by jawel
Beantwoord door jawel over onderwerp Kan cellen in nieuwe kolom niet bewerken
Bedankt voor je snelle reactie. Na het uitschakelen van de instelling Nieuwe kolom neemt eigenschappen over, lijkt het nu te werken zoals het zou moeten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 5 maanden geleden #2213 by jawel
Beantwoord door jawel over onderwerp Kan cellen in nieuwe kolom niet bewerken
Het bleek trouwens dat de enige keer dat dit gebeurde was toen ik een nieuwe kolom aanmaakte naast een bestaande extra snelle aanwezigheidscontrole. Het lijkt nu echter opgelost te zijn

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.