Annotaties exporteren

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2822 by Casie
Annotaties exporteren werd gemaakt door Casie
Hey daar!

Ik moet annotaties en mogelijkheidsbronnen exporteren. Is dit mogelijk?

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2824 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Annotaties exporteren
Hallo Casie,
U kunt annotaties exporteren met de CSV-export. Tik op de exportknop en vervolgens op CSV en u krijgt verschillende opties te zien, u moet 'Inclusief celannotaties' aanvinken,
Wat betreft de bronnen, deze zijn niet direct exporteerbaar, maar via de optie Bronnen in de bovenbalk Extra kun je ofwel: 'Openen in' een andere app , dit heeft het nadeel dat je het op een enkele bronbasis moet doen. Of selecteer alle bronnen die u wilt exporteren in één keer en e-mail ze vervolgens. Hoe wil je ze exporteren? Misschien met iTunes of in een zip-bestand? Als je het niet erg vindt om de details uit te leggen, zullen we iets beters bedenken voor onze volgende grote update.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Casie Chalman
11 jaar 1 maand geleden #2830 by Casie Chalman
Beantwoord door Casie Chalman over onderwerp Annotaties exporteren
Bedankt Bertje.

We willen graag foto's en video's opnemen voor beoordeling en deze vervolgens kunnen exporteren (waarschijnlijk is een zip-map het beste voor ons) om op een andere server op te slaan voor het geval we worden gecontroleerd.

Ik hoop dat dit een nieuwe opname zal zijn in je volgende update, indien mogelijk

Wanneer komt de nieuwe update?

Erg bedankt

Casie

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 1 maand geleden #2833 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Annotaties exporteren
Dat is genoteerd!
In onze huidige versie worden beide foto's en afbeeldingen opgeslagen in de camerarol van de iPad, dus we moeten eerst de instelling toevoegen om ze lokaal op te slaan en dan kunnen we ze exporteren.
We hebben nog steeds geen officiële deadline voor onze volgende versie, maar we houden je op de hoogte!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • Casie Chalman
11 jaar 1 maand geleden #2834 by Casie Chalman
Beantwoord door Casie Chalman over onderwerp Annotaties exporteren
: Cheer: Bedankt voor al je hulp. Je hebt een geweldige APP - ik ben gewoon kieskeurig omdat het het leven van je werk een stuk gemakkelijker zou maken.

Hou me alsjeblieft op de hoogte.

Nogmaals bedankt en succes met de updates :)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.