- Dank u ontvangen: 749
iOS8 en iDoceo
- bert
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
11 jaar 8 maanden geleden #4932
by bert
iOS8 en iDoceo werd gemaakt door bert
We bereiden een kleine update voor, iDoceo 3.1.1 om enkele compatibiliteitsproblemen met iOS8 op te lossen
Als je kunt vasthouden, laat dan iOS7 op je iPad staan totdat deze update beschikbaar is.
Als je kunt vasthouden, laat dan iOS7 op je iPad staan totdat deze update beschikbaar is.
- melisade
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
11 jaar 8 maanden geleden #5010
by melisade
Beantwoord door melisade over onderwerp iOS8 en iDoceo
Heb je al een globaal idee wanneer je deze update uitbrengt? Ik ben zo verdrietig. Ik ben dol op je app en zonder na te denken geüpdatet naar iOS8 en nu heb ik een paar problemen. Als ik me had gerealiseerd dat ik liever de iOS had uitgesteld
- bert
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
11 jaar 8 maanden geleden #5011
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iOS8 en iDoceo
Hallo melisad,
We wachten op de definitieve goedkeuring die vanaf vandaag 7-11 dagen kan duren.
Aan de andere kant kan er eerder een iOS 8-update zijn, de versie 8.0.1.
We wachten op de definitieve goedkeuring die vanaf vandaag 7-11 dagen kan duren.
Aan de andere kant kan er eerder een iOS 8-update zijn, de versie 8.0.1.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: melisade
- ndc
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
11 jaar 8 maanden geleden #5013
by ndc
Beantwoord door ndc over onderwerp iOS8 en iDoceo
Ik heb de gevreesde daad gedaan zonder eerst hier te kijken!
Wanneer ik een PDF via e-mail verzend van mijn planning die de e-mail verzendt, maar het e-mailvenster zal niet verdwijnen, neem ik aan dat dat een iOS8-gremlin is?!
Wanneer ik een PDF via e-mail verzend van mijn planning die de e-mail verzendt, maar het e-mailvenster zal niet verdwijnen, neem ik aan dat dat een iOS8-gremlin is?!
- bert
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
11 jaar 8 maanden geleden #5014
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iOS8 en iDoceo
Ja, en een hele vervelende.
We hebben de alternatieve methode voorbereid in iDoceo 3.1.1, maar ik weet zeker dat ze dit in 8.0.1 zullen oplossen.
We hebben de alternatieve methode voorbereid in iDoceo 3.1.1, maar ik weet zeker dat ze dit in 8.0.1 zullen oplossen.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ndc
- Del Macharg
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
11 jaar 8 maanden geleden #5016
by Del Macharg
Beantwoord door Del Macharg over onderwerp iOS8 en iDoceo
Ik heb helaas "geüpgraded" naar ios8 en kan nu geen back-up van idoceo maken. Error cacao 256. Ik zou verloren zijn zonder mijn geweldige odoceo op het werk!
- melisade
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
11 jaar 8 maanden geleden #5017
by melisade
Beantwoord door melisade over onderwerp iOS8 en iDoceo
Goed om te horen dat het waarschijnlijk niet lang meer zal duren. Ik ben dol op iDoceo en zou verloren zijn zonder.
- jkevens
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 1
11 jaar 8 maanden geleden - 11 jaar 8 maanden geleden #5034
by jkevens
Beantwoord door jkevens over onderwerp iOS8 en iDoceo
Een bug waarvan ik heb gemerkt dat ik een beetje haastig was bij het updaten naar iOS 8, is dat ik geen tekst uit een andere app in een lesplan kan plakken - met name e-mail, maar misschien ook anderen.
Ik hoop dat dit van de ene of de andere kant wordt opgelost, omdat ik dit veel gebruik om informatie over te brengen van e-mails die ik met de klas moet delen.
Terwijl ik toch bezig ben, is er nog een ander probleem bij het toevoegen van bronnen van een andere app aan iDoceo. Ik merk dat wanneer ik een hulpmiddel aan een klas voor een bepaalde datum toevoeg, het vaak niet wordt gekoppeld, dus ik moet naar het tabblad Hulpmiddelen gaan, het selecteren en het opnieuw naar de klas kopiëren om het dan te laten verschijnen.
Ik dacht ik vermeld het even!
Bedankt.
Ik hoop dat dit van de ene of de andere kant wordt opgelost, omdat ik dit veel gebruik om informatie over te brengen van e-mails die ik met de klas moet delen.
Terwijl ik toch bezig ben, is er nog een ander probleem bij het toevoegen van bronnen van een andere app aan iDoceo. Ik merk dat wanneer ik een hulpmiddel aan een klas voor een bepaalde datum toevoeg, het vaak niet wordt gekoppeld, dus ik moet naar het tabblad Hulpmiddelen gaan, het selecteren en het opnieuw naar de klas kopiëren om het dan te laten verschijnen.
Ik dacht ik vermeld het even!
Bedankt.
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door jkevens. Reden: Fout
- bert
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
11 jaar 8 maanden geleden #5057
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iOS8 en iDoceo
De update voor iOS8, iDoceo 3.1.1 is over een paar uur beschikbaar
- psbongo
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0
11 jaar 8 maanden geleden #5069
by psbongo
Beantwoord door psbongo over onderwerp iOS8 en iDoceo
Mij is hetzelfde overkomen. Dan ging iDoseo niet open. Ik heb het verwijderd, opnieuw gedownload en toen ik ging herstellen van mijn back-ups op iCloud, waren alle back-ups weg!!!!!!!!!