- Dank u ontvangen: 0
Stuck
- aangeschoten kat
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
11 jaar 2 maanden geleden #5436
by aangeschoten kat
Stuck werd gemaakt door aangeschoten kat
Ok, waarschijnlijk een domme vraag, maar heb deze app net gekocht en ben nog steeds aan het leren om ermee te rijden. Ik zit vast in één gebied en kan niet zien hoe ik terug moet naar de cijferlijst, het dagboek enz. Ik weet niet zeker waar ik ben, maar het heeft een liniaal aan de linkerkant met klassen, rooster, cijfertypes, back-up, recyclen, Instellingen en hulp.
Ik heb van alles geprobeerd en zie geen tab, pijl of iets anders om van dit scherm af te komen.
Heb een foto bijgevoegd.
Ik weet het, ik lach ook (nou ja, een beetje) :blink:
Bedankt
Ik heb van alles geprobeerd en zie geen tab, pijl of iets anders om van dit scherm af te komen.
Heb een foto bijgevoegd.
Ik weet het, ik lach ook (nou ja, een beetje) :blink:
Bedankt
- bert
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
11 jaar 2 maanden geleden #5437
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Stuck
Hallo Tipsycat,
In iDoceo heb je in principe twee mogelijke situaties:
- Je zit in een klas. (Je ziet de cijferlijst, het dagboek, enz.)
- Je staat buiten een klas. (Je ziet het liniaalmenu met de verschillende opties die je noemt)
U bevindt zich nu buiten een klas, tik op Klassen (de eerste knop) op de liniaal en selecteer de klas waarmee u wilt werken
In iDoceo heb je in principe twee mogelijke situaties:
- Je zit in een klas. (Je ziet de cijferlijst, het dagboek, enz.)
- Je staat buiten een klas. (Je ziet het liniaalmenu met de verschillende opties die je noemt)
U bevindt zich nu buiten een klas, tik op Klassen (de eerste knop) op de liniaal en selecteer de klas waarmee u wilt werken
- aangeschoten kat
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 0