Verdwijnende studenten

  • aangeschoten kat
  • offline
Meer
9 jaar 3 weken geleden #5441 by aangeschoten kat
Verdwijnende studenten werd gemaakt door aangeschoten kat
Ok, ik ben nieuw op dit gebied, maar heb tot nu toe goede vooruitgang geboekt.

Een probleem:

Waarom verdwijnen er steeds studenten uit mijn plattegrond. Het is wanneer ik de app heb gesloten en de volgende dag weer open, sommige zijn opnieuw gerangschikt en sommige ontbreken.

En kan ik de plattegrond voor het volgende scherm kopiëren?

Bedankt :huh:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 3 weken geleden #5442 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verdwijnende studenten
Hallo Tipsycat,
Je mag geen leerlingen verliezen. Sluit je iDoceo misschien helemaal af (met een dubbele tik op de home-knop?).
Om een ​​plattegrond te kopiëren, houdt u het plattegrondnummer ingedrukt en vervolgens 'Kopiëren'.

Aanstaande maandag beginnen we met het bètatesten van onze volgende grote update en hebben we een aantal interessante verbeteringen aan het stoelplan toegevoegd. Als je mee wilt doen, laat het me dan weten. Ik weet zeker dat het probleem van de verdwijnende studenten zal worden opgelost, maar als dat niet het geval is, kan ik verdere hulp bieden.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • aangeschoten kat
  • offline
Meer
9 jaar 3 weken geleden #5443 by aangeschoten kat
Beantwoord door aangeschoten kat over onderwerp Verdwijnende studenten
Ik ben uit de plattegrond gekomen voordat ik de app afsluit. Het verliezen van studenten is nu 3 keer gebeurd. Waarom bepaalde studenten, waarom niet allemaal? Hoe sluit je hem het beste?

Ik zou graag meedoen aan de bètatest, maar deze maandag ben ik er niet :-( Maar toch bedankt. Ik kijk er naar uit om te zien of mijn verdwijnende studenten niet AWOL blijven gaan.

Bedankt voor de info over het kopiëren van de plattegrond, dat is geweldig :-)

Dank u voor al uw hulp. Briljante applicatie!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 3 weken geleden #5444 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Verdwijnende studenten
Je zou de bèta-uitnodiging inmiddels moeten hebben ontvangen, kijk er eens naar als je de kans hebt.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.