handtekening

Meer
11 jaar 3 weken geleden #5518 by Armin
handtekening werd gemaakt door Armin
Hallo Bert,

Als ik een groepsmail naar mijn studenten stuur, zet mijn mail automatisch in mijn handtekening. Van welk account krijgt Idoceo deze handtekening?
Meer
11 jaar 3 weken geleden - 11 jaar 3 weken geleden #5519 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp handtekening
Hallo armin,
De handtekening hangt meestal af van uw vooraf gedefinieerde e-mailaccount, u kunt dat hier wijzigen:
iPad-instellingen > E-mail, Contacten, Kalenders > Standaardaccount
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 weken geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Armin
Meer
11 jaar 3 weken geleden #5520 by Armin
Beantwoord door Armin over onderwerp handtekening
Bedankt, ik kan het nu veranderen!