- Dank u ontvangen: 2
handtekening
- Armin
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
11 jaar 3 weken geleden #5518
by Armin
handtekening werd gemaakt door Armin
Hallo Bert,
Als ik een groepsmail naar mijn studenten stuur, zet mijn mail automatisch in mijn handtekening. Van welk account krijgt Idoceo deze handtekening?
Als ik een groepsmail naar mijn studenten stuur, zet mijn mail automatisch in mijn handtekening. Van welk account krijgt Idoceo deze handtekening?
- bert
-
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 749
11 jaar 3 weken geleden - 11 jaar 3 weken geleden #5519
by bert
Beantwoord door bert over onderwerp handtekening
Hallo armin,
De handtekening hangt meestal af van uw vooraf gedefinieerde e-mailaccount, u kunt dat hier wijzigen:
iPad-instellingen > E-mail, Contacten, Kalenders > Standaardaccount
De handtekening hangt meestal af van uw vooraf gedefinieerde e-mailaccount, u kunt dat hier wijzigen:
iPad-instellingen > E-mail, Contacten, Kalenders > Standaardaccount
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 weken geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Armin
- Armin
-
onderwerp Auteur
- offline
Minder
Meer
- Dank u ontvangen: 2
11 jaar 3 weken geleden #5520
by Armin
Beantwoord door Armin over onderwerp handtekening
Bedankt, ik kan het nu veranderen!