Bètatests voor iDoceo 7 voor Mac starten binnenkort! (alleen voor bètatesters)

Meer
3 jaar 7 maanden geleden - 3 jaar 7 maanden geleden #8867 by bert
Goedemorgen allemaal,

Na vele maanden onvermoeibaar werk, beginnen we vandaag met het testen van de bèta voor de Mac-versie van iDoceo 7

Deze versie is beschikbaar voor bètatesters van de iPad-versie. We hebben een zeer beperkt aantal slots om te testen!

Aangezien er geen Testflight op de Mac is, moet je ons de UUID van je Mac sturen zodat we je kunnen registreren voordat we je de app sturen. U ziet de stappen die hier worden uitgelegd:
www.imore.com/find-mac-udid-mac-app-store-beta-testing
en stuur ons die code achteraf naar support @ idoceo.net

U moet versie 7 van iDoceo voor iPad hebben geïnstalleerd als u gegevens tussen iPad / Mac wilt synchroniseren.

Mac OS Catalina 10.15.x moet zijn geïnstalleerd

iDoceo is standaard nog steeds een volledig offline app, tenzij je deze synchronisatie activeert in Opties> Cloudlinks (op beide apparaten)

Uw iCloud-account moet hetzelfde zijn op de apparaten die u wilt synchroniseren.

De bètaversie gaat ongeveer een maand mee en je kunt de officiële app in de App Store installeren zodra deze beschikbaar is zonder gegevens te verliezen.
Laatst bewerkt: 3 jaar 7 maanden geleden door bert.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8868 by ClaireDeg
Hallo,

Je serai ravie de faire party des beta-testeurs pour le Mac ainsi que pour l'iPad. Commentaar faire la demande ?
J'utilise déjà Testflight pour une autre application sur l'iPad.

Dank je wel!
Lichte
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8870 by bert
Dank u voor al uw hulp!
Het was een overweldigende ontvangst! We verzamelen al uw verzoeken en zullen morgen / overmorgen beginnen met het verzenden van de links.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8871 by bert
@ClaireDeg Vous recevrez mardi une invitation à parter aux tests bêta. Merci de votre aide
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8872 by Axelph
Geweldig! Hier wacht ik al een tijdje op. Ik zou deze graag bètatesten apps. Hoe meld ik me aan?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8873 by bert
Bedankt Axelph. Stuur ons als je de kans hebt een e-mail van de app, tik op help > Support&Suggesties. Het kan nog even duren!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Axelph
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8874 by Timm4130
Dit is geweldig nieuws!
Ik ben relatief nieuw bij iDoceo, maar ik denk dat ik het vrij snel doorhad en nu ben ik verliefd en zou ik het leuk vinden om te helpen het te verbeteren en te ontwikkelen.
Dus ik zou me ook graag aanmelden als beta-tester. Is dat mogelijk?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8875 by Axelph
Gedaan! Dank je. Geen zorgen over hoe lang het duurt.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8883 by vrede geen oorlog
Geweldig nieuws!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
3 jaar 7 maanden geleden #8884 by ClaireDeg
Bonjour Bert, rien reçu, c'est normaal ?
Lichte
Het onderwerp is vergrendeld.