iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9019 by Flex
Beantwoord door Flex over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Meilleure nouvelle de la rentree !!!
Merci pour ce travail formidabel!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9021 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
@Loewe1000 Ik zal kijken wat we kunnen doen.

Bedankt allemaal voor jullie steun. Fijn dat je het nieuws leuk vond!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Loewe1000, Santander

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9026 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
We hebben hier een bericht toegevoegd met de veelgestelde vragen over iDoceo 7 voor Mac.

Als je een nieuwe gebruiker bent, kijk dan even voordat je iets plaatst! Het kan daar al beantwoord worden

www.idoceo.net/index.php/en/component/co...tions/270-idoceo7mac
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Loewe1000, tomka

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9031 by tomka
Beantwoord door tomka over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Ik wil je gewoon bedanken!!!

Ik was een van de bètatesters en ik vroeg me af wat de prijs voor de mac-versie zal zijn. De mac-app gratis krijgen is geweldig.

Toen ik een vraag had, werd deze snel beantwoord. De steun van de gemeenschap en de ontwikkelaars is groot.

Ik ben helemaal blij dat ik ben overgestapt op iDoceo!!!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert, Santander

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden - 3 jaar 7 maanden geleden #9061 by Handmax68
Beantwoord door Handmax68 over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Bonjour Bert....tout d'abord merci pour cette super nouvelle.
Een klein probleem: je kunt een aanvraag indienen via de MDM (jamfSchool) + Apple-schoolmanager die je kunt gebruiken voor het vinden van een oplossing voor de oplader voor de mac-versie. Je kunt zelf betalen en passant par mon compte mais comme j'ai fait beaucoup de pub dans mon école pour cette application il va y avoir de nombreux collègues qui voudront aussi l'installer et je vais devoir leur donner une solution.
Bedankt voor uw hulp.
Laatst bewerkt: 3 jaar 7 maanden geleden door Handmax68.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 7 maanden geleden #9064 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Bonjour Handmax68,
Je kunt geen commentaar geven op de functie van MDM die iDoceo 7 bevat om een ​​universum te vinden dat kan worden voltooid door de installatie van het installatieprogramma. S'il s'agit d'un compte différent, il n'y aucun moyen de transferer vos achats.
Peut-être que les gens de JamfSchool ont plus d'informations

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9129 by emilien
Beantwoord door emilien over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Goedemorgen.
Un grand merci pour cette versie Mac. Je kunt de tester van de synchronisatie tussen iPad en de iMac bekijken en er is geen probleem meer ... c'est super!
Par contre, un petit soucis ... l'interface est toute petite ... c'est très difficile de travailler avec!
De beste oplossing voor de iMac (1920x1080) is de grootste ergernis!




Professor in de wiskunde DI.
Référent overgangsnummer.
ITCF Renée Joffroy, Irchonwelz, België.
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
3 jaar 6 maanden geleden #9131 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 7 voor iPad en Mac is nu beschikbaar!
Bonjour Emilien,
Je vais voir que nous pouvons faire.
Wat is er mogelijk?

Envoyez-moi si vous avez une chance une capture d'écran de ce paramètre dans votre Mac

bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.