iDoceo 8.6.0 met MS Teams-integratie nu beschikbaar in de App Store!

Meer
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #30840 by bert
Versie 8.6 van iDoceo met veel interessante details en verbeteringen is nu beschikbaar in de app Store.
Dank aan alle bètatesters die deze release mogelijk hebben gemaakt.
Gebruik deze link om te updaten
apps.apple.com/app/apple-store/id4771209...&ct=Homepage_es&mt=8

Hieronder de belangrijkste verbeteringen.
Als een van deze niet wordt uitgelegd zoals zou moeten, of als je meer details wilt, laat het me dan weten.
  • Integratie met MS Teams voor Onderwijs.
    Je kunt klassen maken vanuit MSTeams, taken importeren en exporteren met hun cijfers.
    Voor de eerste toegang moet de MS Teams-beheerder toestemming geven aan iDoceo-gebruikers in hun organisatie. Ze kunnen dit rechtstreeks vanuit de applicatie doen of via deze link: teams.idoceo.net
  • Tags
    In kolomtags heb je een nieuwe 'Niet beoordeeld' die die kolom automatisch uit elke berekening verwijdert.
    De naam van dat label kan worden gewijzigd in Opties > Notebook. In de instellingen van de aanwezigheidskolom kunt u een standaardlabel toewijzen
    Er is nu een specifieke taglabelberekening (kolom toevoegen > Berekening) die rekening houdt met alle labels op het huidige tabblad.
  • Bestand importeren
    Bijgewerkt naar nieuwe formaten van EdPuzzle, Moodle en Socrative
  • Cijferlijst
    Nieuwe totaalberekening, bevroren (naast studentennamen) die automatisch rekening houdt met alle kolommen.
    Verbeterde annotaties van studenten in cel, geeft automatisch alle bijbehorende bronnen weer
     
De optie 'Toon cijfertype' wordt duidelijker weergegeven
 

In de automatische editor (standaard) toont het de maximale waarde van het cijfer voor numerieke cijfers.
bijlagen:
Laatst bewerkt: 1 jaar 1 maand geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30843 by Ben_E
Beantwoord door Ben_E over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Dankjewel, het werkt heel fijn. Onze beheerder is geüpdatet naar 8.6 en toen konden we authenticeren op schoolniveau. Het enige probleem dat ik ben tegengekomen, is dat het gebruik van de iOS- of iPadOS-app om Teams toe te voegen een MSALErrorDomain -50000-fout veroorzaakt, terwijl het gebruik van mijn MacBook dat niet doet. Het enige dat anders is, is dat beide mobiele apparaten een authenticator-app (Microsoft Authenticator) hebben die wordt geopend voor aanmelding bij Microsoft, en de fout treedt op wanneer de controle wordt teruggegeven aan iDoceo. De Mac gebruikt echter geen authenticator, dus het werkte de eerste keer zonder problemen. Wat het echter betekent, is dat zowel de iOS- als de iPadOS-versie ook niet langer verbonden zijn met OneDrive voor back-up, dus ik weet niet zeker of de installaties die ik heb op de drie apparaten nog correct synchroon lopen?

Is zoiets in de bèta naar voren gekomen? Zo ja, welke oplossing hebben mensen bedacht?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30844 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Bedankt voor de feedback Ben_E, ik zal het aan onze kant reproduceren en je een bijgewerkte bètaversie sturen voor het geval je het kunt proberen.
 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #30845 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Het zal worden verholpen in een zeer kleine update, 8.6.1, zodra deze is goedgekeurd voor de App Store. Het zou niet langer dan een paar dagen moeten duren
Laatst bewerkt: 1 jaar 1 maand geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Ben_E

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 1 maand geleden #30846 by Ben_E
Beantwoord door Ben_E over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Bedankt - ik heb de TestFlight ingevoerd en 8.6.1 lijkt nu goed te werken met authenticatie!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

  • aardappel
1 jaar 1 maand geleden - 1 jaar 1 maand geleden #30849 by aardappel
Beantwoord door aardappel over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Werkt goed! Bedankt voor de constante updates en nieuwe functies!
Laatst bewerkt: 1 jaar 1 maand geleden door aardappel.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 4 weken geleden #30857 by Ben_E
Beantwoord door Ben_E over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Hello again,

Ik heb zojuist nog een kleine bug opgemerkt, en het kan te maken hebben met de authenticatie-fix. Sinds de 8.6.1 TestFlight / 8.6.2-release, als ik een groep aan Teams probeer te koppelen, wordt een lijst met Teams doorgenomen maar het zijn allemaal gearchiveerde en geen van de huidige. De enige huidige die verschijnen, zijn degene die ik heb gekoppeld met de MacOS 8.6-versie voorafgaand aan de fix. Ik heb geprobeerd een aantal echt oude gearchiveerde teams uit het jaar 2019/20 te verwijderen voor het geval er een probleem is met het aantal teams dat wordt geïmporteerd, maar het enige dat wordt gedaan is het aantal teams verminderen dat wordt weergegeven in het koppelingsdialoogvenster. Het lijkt nergens anders doorheen te trekken.

Ik weet niet zeker of dit een configuratieprobleem aan onze kant is of iets te maken heeft met de authenticatiefix. Het genereert geen foutcodes, dus ik kan niet veel meer informatie geven dan dat, ben ik bang. Sorry dat ik een last voor je ben!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 weken geleden #30858 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Bedankt voor de feedback Ben_E.
Ik heb hier meer feedback over nodig. Ik zal een speciale bètaversie voor je maken om te proberen, zodat je me wat extra inisignt kunt sturen

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 weken geleden #30867 by Ben_E
Beantwoord door Ben_E over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Hallo Bert,

Bedankt daarvoor - ik heb de e-mail ontvangen voor de update naar 8.6.3, maar hij verschijnt niet in TestFlight voor mij - ik heb het een paar dagen gegeven voor het geval het een manifest of iets aan het einde van Apple zou moeten updaten maar ik heb het net opnieuw gecontroleerd en het toont nog steeds 8.6.1 als de huidige TestFlight-versie.

 

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 3 weken geleden #30868 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8.6.0 beschikbaar in de App Store!
Laat het me weten als er iets is veranderd en als je 8.6.3 gebruikt, stuur me dan wanneer je de kans hebt de informatie die je ziet bij het toevoegen van klassen van MS Teams

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.