iDoceo 8 nu beschikbaar voor iPhone, iPad en Mac

Meer
1 jaar 10 maanden geleden #10537 by bert
iDoceo 8 is nu beschikbaar in de App Store.
Dank aan alle Beta-testers die hebben geholpen in het proces.

De komende dagen zullen we het web updaten!

Zorg ervoor dat u iDoceo 8 op al uw apparaten gebruikt

Deze update wordt in de loop van de week voor alle gebruikers vrijgegeven, maar je kunt updaten
uw iDoceo via deze link hieronder.

apps.apple.com/app/apple-store/id477120941?pt=518064&mt=8
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: raffiei71

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 10 maanden geleden - 1 jaar 10 maanden geleden #10538 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8 nu beschikbaar voor iPhone, iPad en Mac
De veelgestelde vragen over iDoceo 8

Is het een eenmalige betaling?
Ja

Als ik de app voor iPad of Mac heb, moet ik dan opnieuw betalen?

Nr.
Als je dezelfde Apple ID gebruikt waarmee je iDoceo in eerste instantie hebt gekocht, zal Apple je niet opnieuw kosten in rekening brengen.

Als ik de bundel/het pakket met applicaties voor iPad heb gekocht, moet ik dan opnieuw betalen voor de bundel of de app op iPhone?
Nee. Zie het vorige punt.

Zegt de App Store dat je opnieuw moet betalen?
Het is een veelgemaakte fout van Apple, wanneer je het hele aankoopproces volgt, zal het je vertellen dat de download gratis is. Nogmaals, u moet dezelfde Apple ID gebruiken als voorheen.

Apple heeft me opnieuw in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
Je kunt bij Apple een teruggave aanvragen, maar dit is geen fout van hun kant. Je hebt een andere Apple ID gebruikt - of eerder om een ​​nieuwe terugbetaling gevraagd - en aan de andere kant danken we je hartelijk voor de aankoop. Als u een terugbetaling aanvraagt, kunt u iDoceo in de toekomst niet upgraden.


EDIT: We houden dit bericht up-to-date met je nieuwe vragen
Laatst bewerkt: 1 jaar 10 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Emilie, Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 10 maanden geleden - 1 jaar 10 maanden geleden #10539 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 8 nu beschikbaar voor iPhone, iPad en Mac
Kan ik iDoceo alleen staand of liggend beheren?
U kunt alle iDoceo's met de iPhone staand of liggend gebruiken, behalve de kalenderweergave, waarvoor de iPhone liggend moet zijn.

Werkt het op mijn iPhone-model...?

Als het iOS12 of hoger ondersteunt, werkt het.

Zal het er goed uitzien op mijn X inch scherm?

We hebben iDoceo voorbereid om op kleinere iPhones te werken.
In Opties > Lettergrootte kunt u het lettertypesysteem breed wijzigen, zodat u geen problemen ondervindt.
Laatst bewerkt: 1 jaar 10 maanden geleden door bert.
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 9 maanden geleden #10558 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp iDoceo 8 nu beschikbaar voor iPhone, iPad en Mac
Heel erg bedankt voor het gratis aanbieden van een iPhone-versie, dat is erg aardig en behulpzaam. Nu kan ik snel een paar dingen in de klas controleren met mijn iPhone en mijn iPad aangesloten laten op het scherm. Ik waardeer deze update en al het harde werk dat je in iDoceo hebt gestoken zeer.

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert, ElliZ

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.