Onze volgende release 2.1

Meer
11 jaar 7 maanden geleden - 11 jaar 4 maanden geleden #701 by bert
Onze volgende release 2.1 werd gemaakt door bert
Zoals gewoonlijk, zodra 2.0 uit is, werken we al aan onze volgende release, plaats hier uw suggesties of ideeën voor de volgende
Laatst bewerkt: 11 jaar 4 maanden geleden door bert. Reden: Onze volgende release heet 2.5
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Allison
11 jaar 7 maanden geleden #764 by Allison
Beantwoord door Allison over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Ik zou het geweldig vinden als je iets eenvoudigs zou kunnen toevoegen voor het verzamelen van gegevens. Zoals iets als antwoord vraag goed ja of nee.

Ook vanaf het aanwezigheidsbord is het een beetje ingewikkeld voor mijn studenten levensvaardigheden in het speciaal onderwijs om aanwezigheid te nemen. Ik zou het geweldig vinden als het meer toegankelijk was met foto's (dwz: je klikt op de foto en automatisch een vinkje, x en laat verschijnen).

Misschien kunt u met de planner een lesplanfunctie toevoegen, zoals automatisch onderwerp, richten, nu doen, doorgaan, oefenen, evalueren.

Verder is het een geweldige app!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #767 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Allison,
We zullen erover nadenken! Ik vind het ja/nee-idee leuk, het lijkt een beetje op de aanwezigheidscheck, maar we zullen proberen het te verbeteren.
Heb je de aanwezigheidsmodus van het zitplan geprobeerd? Het wordt uitgelegd hier in detail
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Neil
11 jaar 7 maanden geleden #836 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Bert, deze app wordt steeds beter en beter. Ik heb het aan mijn collega's aanbevolen, zij vinden het fantastisch.

Hier zijn een paar suggesties:

1. Zou het voor ons hier in Australië mogelijk zijn om een ​​optie toe te voegen om de datumnotatie dd/mm of dd mmm in plaats van mm/dd te hebben?

Bijv. 07/09 of 07 Sep

2. Een lesplanner (misschien is dit al eerder voorgesteld)

3. Een optie om de standaardeigenschappen van de kolom aan te passen. Zodat wanneer u een nieuwe kolom toevoegt, deze uw aangepaste kenmerken heeft, bijvoorbeeld kleur, breedte enz. Ik zou dit handig vinden bij het toevoegen van een nieuwe kolom voor aanwezigheid.

Ga zo door met het fantastische werk dat je doet!!!
Neil ;)
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #837 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Welkom terug Nel,
Blij dat je het leuk vindt!

Over uw suggesties:
1-(datum) Je kan het nu al! Hier is het artikel waarin het in detail wordt uitgelegd . Onze gebruikers in het VK hadden hetzelfde probleem.

2-(planner) Ja, we werken er al aan, we hebben wat afbeeldingen van onze gebruikers verzameld om te weten wat ze verwachten in hun planner, als je het niet erg vindt om me een screenshot of een scan (of iets dergelijks) te sturen !) over wat u nu gebruikt, zou het veel helpen.

3-(nieuwe kolom) Absoluut, met zoveel keuzes is het een beetje vervelend om nieuwe kolommen te maken. Je hebt echter een optie, waarvan ik denk dat deze standaard is ingeschakeld (bekijk het in Systeeminstellingen/iDoceo) die iets zegt over het overnemen van eigenschappen uit de laatst gemaakte kolom, maar we zullen het toch verbeteren. Hier de beschrijving van die opties

Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Jason
11 jaar 7 maanden geleden #840 by Jason
Beantwoord door Jason over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Ik ben net begonnen met het gebruiken van de app en ik vind het erg leuk.

Een van de grote dingen voor mij zou de mogelijkheid zijn om GEEN dropbox te gebruiken, maar eerder iTunes of directe import voor het bijwerken van klassen. Wij (ons schoolbestuur) mogen vanwege privacyredenen geen gebruik maken van de dropbox-service met leerlinggegevens.

Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Jason
11 jaar 7 maanden geleden #841 by Jason
Beantwoord door Jason over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
O, ik was het bijna vergeten. Een manier om de aanwezigheid voor slechts één specifieke kolom te exporteren en deze te e-mailen. Hierdoor zou ik iDoceo kunnen gebruiken om voor elke periode aanwezigheid op kantoor in te dienen en weg te komen van papier.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #846 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Jason,
Over het gebruik van Dropbox om klassen bij te werken, er zijn alternatieve methoden, het enige dat je moet doen, is om de CSV op je iPad te krijgen (misschien in een USB-harddisk-achtige app?) in die app verschijnt iDoceo in de beschikbare apps zolang het bestand een CSV is.

We hebben de importfunctie verbeterd om informatie te accepteren van vrijwel elke app die bestanden accepteert, maar we blijven voor ons gemak naar Dropbox verwijzen!
Misschien kan een voorzichtige gebruiker meer informatie geven over een app die dit ondersteunt, ik zal het onderzoeken en je laten weten.

Over het aanwezigheidsrapport, je kunt het echt doen. Het is geen enkele tikfunctie, maar het is ook niet moeilijk. U moet het rapport gebruiken (expertmodus) en vervolgens vanuit iBooks via e-mail verzenden. Je hebt de details hier uitgelegd
Ik heb een klein voorbeeld gemaakt met een enkele kolom, kijk er eens naar, je kunt er zoveel toevoegen als je nodig hebt. Ik denk dat dat zal helpen, maar we zullen de aanwezigheidsrapporten verbeteren.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen!

Bestandsbijlage:

File Name: aanwezigheid.pdf
Bestandsgrootte: 35 KB
bijlagen:
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #900 by Niteo
Beantwoord door Niteo over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Tout d'abord, felicitations pour cette mise à jour qui apporte de belle nouveautés.

Quelques betreurt cependant:

1) dans les données des élèves, je remarque qu'il est impossible de supprimer of modifier les sous-catégories du menu SYSTEM si bien que je conserve des lignes qui ne sont pas remplies of qui ne correspondent à aucune des infos qui m'interessent . Cette fonction ne semble toegankelijk que dans les données personnalisables pour les élèves.

2) toujours dans les données élèves, surees des informations que je veux rajouter ne sont pas nécessaires (ou peuvent même être différentes) d'une classe à l'autre. Als u de juiste wijzigingen wilt aanbrengen, kunt u een classe quand c'est nécessaire verwachten ?

3) toujours dans les données élèves, il est dommage de ne pouvoir organizer l'ordre d'apparition des cases à remplir par un simple glisser/monter afdaling.


Encore merci de vos inspanningen. Je n'ai pas encore fait le tour des possibilités de cette appli qui m'enchante de plus en plus.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #901 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Groet Niteo,
Nous allons essayer d'améliorer ces vragen!
Je kunt niet alleen de laatste 2 zijn, maar je kunt ook kiezen voor de specificaties van de verschillende klassen, en de winnaars van de gemeenten en de winnaars van het sera une configuration complex! Quoi qu'il en soit, nous allons y réfléchir.
dank u
Het onderwerp is vergrendeld.