Onze volgende release 2.1

  • Neil
11 jaar 7 maanden geleden #960 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Burt,

In het dagboek kan ik geen foto's toevoegen als er een iCal-item op die dag wordt vermeld, elke andere blanco dag is ok. Als iCal is uitgeschakeld, accepteert het dagboek foto's. Heb je zijn probleem aan jouw kant?
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #961 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Neil,
Ja, dit is een bekende bug (bekijk de eerste twee berichten in dezelfde thread!), we zullen het oplossen in onze volgende update.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Neil
11 jaar 7 maanden geleden #997 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Deze suggestie kan een beetje lastig zijn om op te nemen. Zou het mogelijk zijn om cursusresultaten voor een klas in te voeren. Vervolgens kunt u in de dagboekmodus de resultaten selecteren/aanvinken die die les zijn geleerd. Bedankt, ga zo door met het geweldige werk, Neil ;)
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #998 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Neil,
Bedankt voor de tip. Een vraag, zou die cursusuitkomst iets te maken hebben met data in agenda? Ik denk het niet, en ik vind het idee erg leuk. We worstelen om nieuwe en mooie 'pagina-indelingen' toe te voegen in 'dagboekmodus'. Als we het goed hebben, reken dan op die functie!
Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Neil
11 jaar 7 maanden geleden #1006 by Neil
Beantwoord door Neil over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Burt,

De uitkomsten hoeven niet te worden gekoppeld aan specifieke data. Gewoon generiek voor de cursus, verschijnt elke keer dat u de dagboekmodus opent. Je kunt dan de resultaten die je die dag hebt behaald selecteren/aanvinken (en ook de huidige functies van het schrijven van een opmerking en het maken van een foto gebruiken).
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1136 by armaturen
Beantwoord door armaturen over onderwerp Re: CSI...
Lo de ver todo el diario junto debería de estar para la proxima version. Yo también lo hago así.
También is een handige porque en algunas clases hago lo mismo y así lo podría ver todo del tirón. Todo lo que tengo que hacer en el día.
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Anoniem
11 jaar 7 maanden geleden #1153 by Anoniem
Beantwoord door Anoniem over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hola, aunque ya me habéis dicho que tomáis nota lo escribo and este post ya como usuaria registrada.

Het is een goed voorbeeld van een voorbeeld van een soortgelijk probleem, inclusief de bijbehorende kolom voor rectificatie en een copie van het pesten van de recuperatie.

bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1191 by Nenual
Beantwoord door Nenual over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Geweldige applicatie!

Ik mis alleen één functie: meer optie voor het afronden van cijfers. In het Zwitserse beoordelingssysteem heb je cijfers van 1 tot 6 met 0.5 of 0.25 stappen. Als u een optie zou kunnen toevoegen waarmee u de afronding op .5 of .25 (zelfs mogelijk andere) kunt specificeren, zou dat geweldig zijn.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1194 by ianmck01
Beantwoord door ianmck01 over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Bert,

Bedankt voor je reactie trouwens op mijn laatste vraag. Ik heb een paar suggesties voor overweging in de volgende release:

1. Extra echt snelle aanwezigheidscheck. Als iedereen er is, kan een enkele tik alle aanwezigen markeren. Klinkt klein, maar zou echt een verschil maken.

2. De mogelijkheid om bestanden (lesmateriaal, niet alleen foto's, enz.) van Dropbox te koppelen aan lessen (misschien in het dagboek?). Ik gebruik het dagboek als planner en noteer wat er in de lessen is behandeld. Het zou geweldig zijn om rechtstreeks te kunnen linken naar een bestand uit dat plan / record.

3. De lijst met iCal-gebeurtenissen boven aan de dagboekpagina zou veel handiger zijn als deze verticaal met de tijd zou worden weergegeven in plaats van naar boven te scrollen.

Liefdevol gebruik van de app. Het heeft echt een verschil gemaakt en nog eens 5 leraren van mijn school gebruiken het nu ook!

Ian
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1198 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Nenuial,
Ja, in feite hebben we de afrondingsfuncties toegevoegd op verzoek van een Zwitserse gebruiker. Maar er was geen tijd om de 0.25 en 0.5 toe te voegen, het is iets ingewikkelder dan het lijkt maar het zal er zijn!
Bedankt voor u contact met ons
Het onderwerp is vergrendeld.