Onze volgende release 2.1

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1200 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo ianmck01,
Ongeveer 1, probeer een lange tik op de kop van een aanwezigheidskolom, je hebt een optie 'alles bijwonen'. Volgens mij is dat precies wat je nodig hebt! Het is zowel beschikbaar in snelle als extra snelle modi
2) Middelen: Ja, daar werken we aan. Het kan een beetje problematisch zijn om verschillende soorten bronnen zoals PDF's, DOC's en URL's in de app weer te geven. Dus waarschijnlijk zullen we beginnen met alleen enkele links, zoals je suggereert, en ze zullen worden getoond in hun respectievelijke apps , iBooks voor PDF , Numbers voor XLS enzovoort.

3) iCal-evenementen ... het is nog steeds een werk in uitvoering! We hadden enorm veel werk te doen met de nieuwe foto- en audiofuncties en hebben dit overgelaten aan de volgende versie. We zullen proberen het te verbeteren.

Bedankt voor je feedback!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: ianmck01
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1235 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
We hebben zowel Engelse (Franse, Italiaanse, Portugese) als Spaanse threads gescheiden voor onze verzoeken en suggesties met betrekking tot 2.1

Het was een beetje een zooitje voor jou... maar voor ons was het super...alle suggesties in één!
Hoop dat het nu beter leesbaar is.

Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1237 by LHertog
Beantwoord door LHertog over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Ik gebruik dit nu al een tijdje & ben dol op je app, en kijk dus uit naar 2.1. Ik heb niet al je berichten gelezen zoals zojuist geregistreerd, dus dit heeft Ben waarschijnlijk al eerder genoemd, maar een lerarenplanner zou een geweldige aanvulling zijn bij al je perioden op één dag, omdat het een beetje lastig wordt om individuele agenda's voor elke klas bij te houden. Bedankt, hou ervan ;)
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1242 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Bedankt LDuke,
Ja, dat komt in onze volgende release!
Het onderwerp is vergrendeld.
  • Deb
11 jaar 7 maanden geleden #1465 by Deb
Beantwoord door Deb over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Enige kans om de app ook voor een mac air te maken. (of heb ik iets gemist)

Ik ben dol op iDoceo en vind het geweldig.
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1467 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Hallo Deb,
In de volgende grote update van iDoceo voor de iPad zullen we iCloud-ondersteuning toevoegen, zodat we ons ook op het Mac- en iPhone-platform kunnen richten. Het kan even duren, maar we werken eraan!
Bedankt
Het onderwerp is vergrendeld.
  • smo1987
11 jaar 7 maanden geleden #1496 by smo1987
Beantwoord door smo1987 over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Ben dol op de app! Blozend briljant, heb er op school en op externe cursussen enthousiast over geweest! Ik weet niet zeker of dit is gesuggereerd, maar het zou goed zijn om werkschema's te kunnen laden in de planner waaraan u werkt in 2.1? Als een planningsoptie voor de middellange termijn?
Ik kijk uit naar de update van de toch al super-app!

: Lol:
Het onderwerp is vergrendeld.
  • smo1987
11 jaar 7 maanden geleden #1497 by smo1987
Beantwoord door smo1987 over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Oh ook, is er een manier waarop de app automatisch de voortgang van de leerling bijhoudt in de richting van een eindejaarsdoel? Dat zou mooi zijn als je dat nog niet kunt!
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1500 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
Bedankt smo1987,
We werken eraan om verschillende schema's voor de planner toe te voegen, zoals in een traditionele cijferlijst. Nog steeds niet zeker hoe ze eruit zullen zien, of hoeveel schema's er beschikbaar zullen zijn... we houden het als een kleine verrassing!

PS: ik stuur je later een PM over die leerlingvoortgangsregistratie
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sopen123
Het onderwerp is vergrendeld.
Meer
11 jaar 7 maanden geleden #1525 by Sopen123
Beantwoord door Sopen123 over onderwerp Re: Onze volgende release 2.1
dit is smo1987maar ik dacht dat ik me eerder had aangemeld en de verkeerde gebruikersnaam had! Bedankt voor het antwoord en het zou geweldig zijn om meer te weten te komen over het volgen van de voortgang van leerlingen :)
Het onderwerp is vergrendeld.