Is het mogelijk om een ​​app op de iPhone te gebruiken?

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #757 by lolakel
Het is de eerste keer dat ik besluit een escribiros, encontré vuestra aplicación dos meses antes de terminar el curso y fue un gran descubrimiento. Voorbereidingen voor het uitvoeren van mijn ervaringen door de creatie van de maravillosa-applicaties die veel gemakkelijker zijn geworden, kunnen later worden gemaakt en gemaakt van de agradecer, die kunnen worden gemaakt met behulp van papeleo. Mi pregunta es: Es posible de alguna forma instalar esta aplicación en el iphone y que se sincronizara con el ipad? Er is geen noodzaak voor een ipad om de dag van een clase te verwijderen. Muchas gracias
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: jezus.velez

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 8 maanden geleden #758 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Sería posible esta aplicación en el iphone?
Hola lola,
Está en nuestros planes hacerlo, pero llevará algo de tiempo! Adaptar las opciones que ofrece el iPad al iPhone es un poco complicado, pero llegará.
Hartelijk dank voor contactarnos
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: jezus.velez

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 6 maanden geleden #1811 by jezus.velez
Beantwoord door jezus.velez over onderwerp Re: Sería posible esta aplicación en el iphone?
Hallo Bert,

Sigo muy sorprendido el rápido y completo soporte que estáis dando a idoceo.

La aplicación me tiene encandilado, y al resto de profesores de mi colegio también. Ya hij convencido a varios de que se la descarguen.

Blijven gaan!

Jezus V.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.