Planning/Planner perioden

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5209 by vreemde
iDoceo 3.5 werd gemaakt door vreemde
Bert deze app is een game en life changer!
Ik ben overweldigd door alle gedachten die in deze app zijn gestoken! Het is zo leuk om iets echt te hebben WERKEN!! :woohoo:

Ik ben het eens met de post van Pat. Ik vind het leuk dat er maximaal 20 perioden zijn, maar het wordt verwarrend als je pauze-, lunch-, enz.-tijden moet plannen met een periodeaanduiding. De tijdframes lijken niet overeen te komen met de planning en plannerweergaven.

Ik ben net begonnen met het gebruik van IDOCEO en mogelijk doe ik iets verkeerd.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5210 by vreemde
Beantwoord door vreemde over onderwerp iDoceo 3.5
Is er een mogelijkheid om stoten/bewegende lessen toe te voegen, niet alleen stoten lessen?

Voorbeeld: Als je een les op een specifieke dag hebt gepland en je kunt niet naar de les/het werk komen vanwege tijdgebrek of vakantie en je moet deze naar een andere dag verplaatsen.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5217 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Bedankt vreemdeling,

Het rooster toont je lessen op basis van de start-/eindtijden en de toegewezen periode wordt er geen rekening mee gehouden.
De planner (dag- en weekweergave) houdt alleen rekening met het periodenummer en de begin-/eindtijden veranderen de volgorde van die rijen niet.

In deze versie hebben we de optie toegevoegd om de naam van de periode te wijzigen om verwarring te voorkomen.
Via Instellingen (op de liniaal) > Planner kun je 'Periode 4' wijzigen in iets dat voor jou zinvoller is, zoals 'Lunch'.
Als je de Lunch niet nodig hebt om in de planner te verschijnen, moet je een leeg periodenummer toewijzen (bijvoorbeeld Periode 19 of 20)

Ik hoop dat dit helpt!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5218 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp iDoceo 3.5
Betreffende het stoten/verplaatsen van een klas. Het kan nog niet worden gedaan, maar hier is een oplossing die mogelijk voor u werkt.

Vanuit de planner of de planningsweergave kunt u: tik en houd vast en voeg toe op een leeg slot en voeg een klasse toe. Je zult dan de les van de vorige dag moeten bumpen, maar dit zou genoeg moeten zijn!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
9 jaar 5 maanden geleden #5223 by vreemde
Beantwoord door vreemde over onderwerp iDoceo 3.5
Bedankt ik zal het nakijken.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.