Weergave van kolommen (overlap)

Meer
2 jaar 6 maanden geleden #10028 by Sebastian
Weergave van kolommen (overlap) werd gemaakt door Sebastian
Hey guys,

bijna elke dag ervaar ik deze bug: De kolommen worden niet op de juiste manier weergegeven. Er is een vreemde overlap. Bij gebrek aan betere woorden heb ik een screenshot voor je bijgevoegd. De enige manier om dit op te lossen, is door de oranje kolom weg te halen en dan terug naar zijn oorspronkelijke plaats.





Zoals ik al zei, gebeurt dit vrij vaak. Ik kan niet precies zeggen hoe vaak, maar genoeg dat het me irriteert. Nog iemand die het ervaart? Is er een manier om het te repareren? Dit is gebeurd in iOS 14, iOS 15 en mijn huidige Mac OS-systeem (Big Sur).

Bedankt voor alle hulp!
Sebastian

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
bijlagen:

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 6 maanden geleden #10030 by Bernd
Beantwoord door Bernd over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
hetzelfde probleem met IOS

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 6 maanden geleden #10032 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
merkte Sebastiaan op. Ik zal proberen het aan onze kant te reproduceren
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 5 maanden geleden #10108 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Nog nieuws? Moet ik je mijn iDoceo-bestand sturen om de bug te reproduceren?
De bug begint me echt te irriteren omdat hij bijna elke dag voorkomt. Kan ik iets doen om het te repareren (zonder mijn cijfers kwijt te raken)?

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 4 maanden geleden #10125 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Voor de geïnteresseerden: ik heb (op de een of andere manier) een oplossing gevonden. Klik op het gereedschapspictogram in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op "kolommen & categorieën". Sluit vervolgens gewoon de pop-up met kolommen. Daarna worden de kolommen zonder overlappingen teruggezet naar hun oorspronkelijke positie. Ik weet nog niet of het probleem permanent zal worden opgelost, maar het is in ieder geval een eenvoudigere oplossing dan het verplaatsen van kolommen.

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 4 maanden geleden #10154 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Sorry dat ik stoor, maar nog één ding: ik heb me gerealiseerd dat dit absoluut een synchronisatieprobleem is. Telkens wanneer ik een kolom op de iPad of Mac toevoeg en vervolgens naar een ander apparaat overschakel, is er de kolomoverlapping die ik hierboven heb beschreven.

@Bert: ik ben hier geen expert in, maar zou je iDoceo misschien kunnen "dwingen" om het proces (onzichtbaar) uit te voeren dat ik in mijn vorige bericht heb beschreven (open het kolombeheerprogramma en sluit het dan zodat alle kolommen correct worden weergegeven)?

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden - 2 jaar 3 maanden geleden #10166 by truc
Beantwoord door truc over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Hallo,
Je rencontre le même bug depuis que j'ai fait la MAJ.
De plus, sur MAC , l'affichage des rubriques réduits (c'est plus petit qu'un affichage sur iPad), pour finir sur MAC, bepaalde colonnes sont anormalement vides alors que sur iPad non.
Stuk voor stuk afbeeldingen op mac en ipad.
Sur MAC en iPad gebruiken versie 7.1.9

Hartelijk
bijlagen:
Laatst bewerkt: 2 jaar 3 maanden geleden door truc.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 3 maanden geleden #10167 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Hallo,
Hier zijn we nog mee bezig. De oplossing die Sebastian noemt is oké, maar we werken aan een beter alternatief!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10297 by MiAd1978
Beantwoord door MiAd1978 over onderwerp Weergave van kolommen (overlap)
Leider ist das Probleem bei mir auch mit der neuen Versie 7.2.1 nicht behoben.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.