synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10241 by leliott
synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac werd gemaakt door leliott
Ik probeerde Idoceo van mijn iPad naar mijn Mac te synchroniseren. Na enige tijd stopte het synchronisatiesymbool op mijn Mac met draaien en werd groen, maar 11 uur later is mijn iPad-synchronisatiesymbool nog steeds grijs en draait het rond. Moet het symbool op beide apparaten worden weergegeven of alleen op het nieuwe apparaat?

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10251 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac
het uit- en inschakelen van de synchronisatie heeft meestal geholpen! :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10254 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac
@Sebastian, dat moet je niet doen.
Apple heeft de afgelopen maanden problemen gehad met iCloud en sindsdien proberen we het te patchen.
Een nieuwe update zal binnenkort beschikbaar zijn, versie 7.2.0 en synchronisatie zou dan moeten werken zoals verwacht
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: Prof Rafa, Sebastian

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10278 by Ben_E
Beantwoord door Ben_E over onderwerp synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac
Ik heb ontdekt dat de synchronisatie stopte toen er een update plaatsvond - normaal gesproken in de Mac-app-versie. Ik moest gewoon naar de instellingen gaan en het weer aanzetten.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
2 jaar 1 maand geleden #10279 by Sebastian
Beantwoord door Sebastian over onderwerp synchronisatieproblemen tussen iPad en Mac
voor mij heeft de 7.2.0-update alle synchronisatieproblemen opgelost! Heel erg bedankt Bert :)

Probiert gerne meine kleine Korrektur-app "KURT" voor iPad en Mac aus. Sie hilft beim Erstellen individueller PDF-Rückmeldebögen en hat viele praktische functies voor de Korrekturprozess. Het is een complete kostenlos voor Mac en iPad :)
www.kurt-korrekturen.de (jetzt in V. 4.3)
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: bert

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.