Rapporten exporteren / Zelfde student ander onderwerp.

  • Zuster Leraar
10 jaar 5 maanden geleden #3981 by Zuster Leraar
Ik weet niet zeker of ik iets mis.

Ik geef les in taal en wiskunde in de 4e en 8e klas. Ik heb een klasse gemaakt voor elke sectie.

bijvoorbeeld een klas voor het zesde leerjaar in LA en in wiskunde.

Ik zou graag een rapport naar een ouder willen sturen met alle gegevens die ik over hun kind heb.

Is dat mogelijk? Moet ik het rapport apart opsturen?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is. Heel erg bedankt voor deze geweldige app. Je hebt echt een topproduct gemaakt dat een goedmaker is voor leraren!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
10 jaar 5 maanden geleden #3983 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Rapporten exporteren / Zelfde student ander onderwerp.
Welkom zuster leraar,

In de huidige versie van iDoceo houdt het leerlingrapport alleen rekening met de kolommen van één klas.
Als u een uniek rapport wilt verzenden met gegevens die zijn verzameld uit verschillende klassen, kunt u een selectie van kolommen van de ene klas naar de andere kopiëren (van de cijfer boek / Tools (bovenste balk) / columns / Kopiëren / Nog een les).

We zullen dit verbeteren in onze volgende grote update.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 7 maanden geleden #30606 by carriebrewer420@me.com
Beantwoord door carriebrewer420@me.com over onderwerp Rapporten exporteren / Zelfde student ander onderwerp.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil graag een rapport afdrukken voor mijn studenten met al hun cijfers voor de verschillende klassen die ik voor hen geef. Ik heb de nieuwste versie uit 2021. Heeft iDoceo 7 nu deze optie??

Dank je!

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
1 jaar 7 maanden geleden #30607 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Rapporten exporteren / Zelfde student ander onderwerp.
Nog niet, maar ik hoop het binnenkort toe te voegen in onze huidige iDoceo 8-versie.
Stay tuned!
De volgende gebruiker(s) zeiden bedankt: carriebrewer420@me.com

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.