Help, ik heb het moeilijk!

  • Sarah kind
11 jaar 7 maanden geleden - 11 jaar 7 maanden geleden #682 by Sarah kind
Help, ik heb het moeilijk! werd gemaakt door Sarah kind
Hallo, ik heb wat hulp nodig bij een paar dingen....

1 wanneer in dropbox, hoewel het is gekoppeld, heb ik niet de optie om te importeren naar idoceo...alleen nummers en Evernote.

Ook mijn aantekeningen; ze hebben niet de pictogrammen onderaan het vak, zoals uw website suggereert. Ik kan ook alleen tikken en vasthouden om de annotatie te bekijken?

Ten slotte lijkt het erop dat ik niet het lesplan-formaat voor mij beschikbaar heb, zoals uw website suggereert dat ik zou moeten?

Ik ben dol op deze app en veel collega's hebben me gevraagd hoe het met me gaat. Ik ben net bezig met het invoeren van de nieuwe klassenlijsten voor het nieuwe jaar, dus ik zou graag een snel antwoord ontvangen, zodat ik mijn problemen kan sorteren en de app vervolgens kan aanbevelen aan mijn collega's.
Erg bedankt

Sarah
Laatst bewerkt: 11 jaar 7 maanden geleden door bert.

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #683 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Help, ik heb het moeilijk!
Hallo Sarah,
Die opties zullen beschikbaar zijn in onze aankomende versie 2.0, we wachten op Apple's goedkeuring, het zou er in een mum van tijd moeten zijn!
Ik heb zojuist je e-mail gewist en het antwoord doorgestuurd... veel spammers richten zich tegenwoordig op onze forums

Bedankt voor u contact met ons

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.

Meer
11 jaar 7 maanden geleden #720 by bert
Beantwoord door bert over onderwerp Re: Help, ik heb het moeilijk!
Sarah , onze nieuwe versie 2.0 is al beschikbaar, je zou nu geen problemen moeten hebben bij het importeren.

Bedankt

Alstublieft Inloggen or Maak een Account Aan om aan het gesprek.